• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

opslaan als in excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henk Schepers

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
Ik heb het volgende probleem:

Er is een nieuwe computer geplaatst in een netwerk ter vervanging van de oude. Op deze nieuwe computer is office 2003 pro als oem versie geinstalleerd. De bestanden stonden gewoon op de oude plaats op de server, en kun je gewoon in excel openen. als je het bestand echter op wil slaan onder een andere naam dat krijg ik de melding dat het bestand niet te openen is en dat de schijf (server) waarschijnlijk beveiligd is met een wachtwoord. Als ik opsla op de schijf in de computer zelf dan gaat het goed. Word van de zelfde office heeft het probleem niet, die slaat zijn bestanden zonder probleem op de server op.
Heb ook geprobeerd om op te slaan naar een andere map op de server maar krijg de zelfde melding. De server heeft geen wacht woord en is op andere manieren b.v. via verkenner gewoon toegankelijk. Alleen excel geeft het probleem
iemand een idee?

Op die nieuwe computer staat zeker Xp heb je die wel aangemeld bij je server omgeving.
Is de naam waar XP mee inlogt wel beschikbaar op de server.

hallo puppy
Ik weet niet of dat zo is, maar vindt het vreemd dat "word" op dezelde computer geen probleem geeft

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan