Ik heb onderstaande code om het blad op te slaan als zijnde PDF.
Ik bij onderstaande tegen een melding: Sub of Functie niet gedefinieerd.
En bij deze de melding: Kan pad niet vinden.
Nu vermoed ik dat dit komt doordat de map nog niet is aangemaakt op partitie D van mijn harde schijf.
Dus die moet eerst gemaakt worden. Volgens mij was dat met:
Toch krijg ik een foutmelding....
Uiteindelijk is het de bedoeling dat op Partitie D van mijn harde schijf de map: Materiaal wordt gemaakt, dan de onderliggende map: Materiaal PDF met daarachter het jaartal en dan daar weer een onderliggende mappen: (Verwijzend via: Sheets("Opzet").Cells(Rows.Count, 2).End(xlUp).Value & ".pdf")
D:\Materiaal\Materiaal PDF 2014\2014_00001
Daarna bij een volgende opslag:
D:\Materiaal\Materiaal PDF 2014\2014_00002
enz
Let op zodra 2015 aanvangt, dient de onderliggende map: Materiaal PDF 2015 te worden aangemaakt. Enz.
Ik bij onderstaande tegen een melding: Sub of Functie niet gedefinieerd.
Code:
Sub Opslaan()
rMkDir "D:\Materiaal\Materiaal PDF\"
Sheets("Opzet").ExportAsFixedFormat 0, "D:\Materiaal\Materiaal PDF\" & Sheets("Opzet").Cells(Rows.Count, 2).End(xlUp).Value & ".pdf"
End Sub
En bij deze de melding: Kan pad niet vinden.
Code:
Sub Opslaan()
rMkDir "D:\Materiaal\Materiaal PDF\" & Year(Date)
Sheets("Opzet").ExportAsFixedFormat 0, "D:\Materiaal\Materiaal PDF\ & Year(Date)"\ & Sheets("Opzet").Cells(Rows.Count, 2).End(xlUp).Value & ".pdf"
End Sub
Nu vermoed ik dat dit komt doordat de map nog niet is aangemaakt op partitie D van mijn harde schijf.
Dus die moet eerst gemaakt worden. Volgens mij was dat met:
Code:
MkDir "D:\Materiaal"
Toch krijg ik een foutmelding....
Uiteindelijk is het de bedoeling dat op Partitie D van mijn harde schijf de map: Materiaal wordt gemaakt, dan de onderliggende map: Materiaal PDF met daarachter het jaartal en dan daar weer een onderliggende mappen: (Verwijzend via: Sheets("Opzet").Cells(Rows.Count, 2).End(xlUp).Value & ".pdf")
D:\Materiaal\Materiaal PDF 2014\2014_00001
Daarna bij een volgende opslag:
D:\Materiaal\Materiaal PDF 2014\2014_00002
enz
Let op zodra 2015 aanvangt, dient de onderliggende map: Materiaal PDF 2015 te worden aangemaakt. Enz.
Laatst bewerkt: