• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opslaan als...

Status
Niet open voor verdere reacties.

HermanH

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2004
Als ik een werkmap wil opslaan met behoud van de orginele werkmap, krijg ik bij office XP automatisch "kopie van " voor de oorspronkelijke naam. Bij Office 2000 was dat niet het geval.

Is het mogelijk om bij Office XP dit hetzelfde in te stellen als bij Office 2000?

Windows XP zet alleen 'kopie van' voor de naam als er al een andere map is met diefzelfde naam en als de inhoud identiek is. Dus als je met opslaan als even een andere naam toekent ben je van het probleem af. :D

Dat is toch grappig. Ik heb Office 2003 en zelfs als ik een bestand wil "opslaan als" op dezelfde locatie met dezelfde naam stelt hij nog geen "kopie van" voor.

KaY.nl,

Als je een bestand al eerder hebt opgeslagen en het orgineel wilt behouden heb je uiteraard al een bestand met die naam in die map. Die moet die naam ook behouden. De inhoud van het bestand is overigens wel gewijzigd, maar Office XP ziet die wijziging mogelijk pas later. De wijzigingen zijn altijd binnen enkele minuten aangebracht.

In Office 2000 deed dit verschijnsel zich niet voor. Dus waarom wel in Office XP?

De vraag blijft echter: Hoe kan je dit verschijnsel binnen Office XP uit zetten?

Oke nu snap ik je HermanH. Maar dat ligt iets ingewikkelder. Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen. Je hoort nog van mij.

Heb even getest wat er gebeurt als ik 15 minuten wacht voor ik kies voor "Opslaan als..". Ik krijg dan hetzelfde.

Het spijt me Herman.. maar ik kan niks vinden. Ik kan ook niet begrijpen waarom XP het doet... :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan