Opslaan als

• Onderwerp starter Onderwerp starter DrB
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DrB

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2007
Hallo,

Eigenlijk een simpele vraag:

Als ik bestanden opsla op m'n computer wil ik het standaard opslaan op mijn bureaublad.

Hetzelfde wil ik doen met bestanden die als bijlage in een mail staan. Ook deze wil ik standaard opslaan op mijn bureaublad.

Twee kleine vraag, hoe kan ik alles standaard in list laten zien? Dus niet de pictogrammen, maar alle inhoud van de mappen in een list.

Hey,

in wat voor lijst bedoel je precies?

Ik weet wel dat aan de linkerkant van outlook, als je een bijlage opslaat, een balk zit. In deze balk staat de pictogram Bureaublad. Is dit niet goed dan?

Gr,
Mathijs

Ik wil in ieder geval in heel windows dat ik het list type hanteer.

Zie:

listsc5.gif

Ook wil ik dat als ik kies voor opslaan , dan hij automatisch het bureaublad als default pakt.

Hey,

het opslaan probleem kun je niet zomaar instellen.
Alle locaties van de "opslaan als.." dialogen worden door het geopende programma ingesteld. Met internet explorer is het zo, als je opslaat op het bureaublad, dan is de volgende keer weer het bureaublad gekozen.

En met Word kun je dat weer in de opties instellen. Maar in Outlook weet ik het niet... Ik heb gekeken, maar niet gevonden.

--

De lijst weergave in elke map is niet zo moeilijk ;)
1) Open een map die de juiste instellingen heeft. Dus een map in de lijst weergave.
2) Klik nu op het menu Extra en vervolgens Map opties
3) Open nu tabblad Weergave
4) Klik op de knop Op alle mappen toepassen
5) Bevestig en klik op OK

Nu is alles in de lijst weergave.

Succes,
Mathijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan