Opslaan en data in labels

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarcoS1969

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 jan 2020
Beste,
Ik heb een wens en hoop dat ik duidelijk ben en dat iemand mij kan helpen.

mijn formule:
Sub OpslaanInschrijving()
'
' De macro is opgenomen op 10-6-2004 door --.

' Controleer of bestand bestaat
If Dir("G:/HAAWK Visitatie/intake/Verwachte Inkomers/" & Range("L12") & Range("AT2") & Range("L16") & Range("AT2") & Range("L24") & ".xlsm") = Range("L12") & Range("AT2") & Range("L16") & Range("AT2") & Range("L24") & ".xlsm" Then

' MsgBox ("File komt voor") ' Eenvoudige save, overschrijf bestande bestand
ActiveWorkbook.Save

Else
'MsgBox ("File niet gevonden") ' Maak nieuwe bestand aan
ActiveWorkbook.SaveAs Filename:="G:\HAAWK Visitatie\intake\Verwachte Inkomers" & Range("L12") & Range("AT2") & Range("L16") & Range("AT2") & Range("L24") & ".xlsm" _
, FileFormat:=52, Password:="", WriteResPassword:="", _
ReadOnlyRecommended:=False, CreateBackup:=False

End If

End Sub

Dit is een formule die werkt (niets mis mee) maar, ik wil een toevoeging in de formule maar kan het niet oplossen.
Als ik deze opdracht geef staat in de "verkenner" onder "naam" met bestandsnaam: naam + regnr + unieknr + datum. Onder "gewijzigd op" staat de datum/tijd, onder 'type' staat type bestand en onder 'grootte' de aantallen KB's. Dat is bij u allen wel bekend. Wat ik wil is dat het 'unieknummer' onder het kopje 'labels' komt. (labels kan je toevoegen naast 'Naam, Gewijzigd, type en grootte) Het unieknummer staat in cel L16 (range"L16")
Wie kan mij helpen??

Voor zover ik weet is er vanuit VBA geen mogelijkheid om de gegevens voor het kopje Labels van een bestand aan te passen.

Overigens zou ik voor de leesbaarheid je code zo schrijven:
Code:
Sub OpslaanInschrijving()
[COLOR="#008000"]'
' De macro is opgenomen op 10-6-2004 door --.

' Controleer of bestand bestaat[/COLOR]
    Bestand = "G:\HAAWK Visitatie\intake\Verwachte Inkomers\" & Range("L12") & Range("AT2") & Range("L16") & Range("AT2") & Range("L24") & ".xlsm"
    If Dir(Bestand) <> "" Then
       [COLOR="#008000"] ' MsgBox ("File komt voor") ' Eenvoudige save, overschrijf bestande bestand[/COLOR]
        ActiveWorkbook.Save
    Else
       [COLOR="#008000"] 'MsgBox ("File niet gevonden") ' Maak nieuwe bestand aan[/COLOR]
        ActiveWorkbook.SaveAs Filename:=Bestand, _
                              FileFormat:=52, _
                              Password:="", _
                              WriteResPassword:="", _
                              ReadOnlyRecommended:=False, _
                              CreateBackup:=False
    End If
End Sub

Edmoor,
Bedankt voor je bericht en je tip, zal de volgende keer even rekening houden met de zichtbaarheid.
Het ziet er inderdaad beter uit hoe jij het voor mij hebt gepubliceerd.

Deze vraag heb ik al eens neergelegd bij iemand en deze heeft het opgelost maar, wilt mij niet vertellen hoe!
Vandaar dat ik het op deze wijze vraag .
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Wat ik al zei, er is vanuit VBA geen mogelijkheid om de gegevens voor het kopje Labels van een bestand aan te passen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan