MarcoS1969
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 31 jan 2020
Beste,
Ik heb een wens en hoop dat ik duidelijk ben en dat iemand mij kan helpen.
mijn formule:
Sub OpslaanInschrijving()
'
' De macro is opgenomen op 10-6-2004 door --.
' Controleer of bestand bestaat
If Dir("G:/HAAWK Visitatie/intake/Verwachte Inkomers/" & Range("L12") & Range("AT2") & Range("L16") & Range("AT2") & Range("L24") & ".xlsm") = Range("L12") & Range("AT2") & Range("L16") & Range("AT2") & Range("L24") & ".xlsm" Then
' MsgBox ("File komt voor") ' Eenvoudige save, overschrijf bestande bestand
ActiveWorkbook.Save
Else
'MsgBox ("File niet gevonden") ' Maak nieuwe bestand aan
ActiveWorkbook.SaveAs Filename:="G:\HAAWK Visitatie\intake\Verwachte Inkomers" & Range("L12") & Range("AT2") & Range("L16") & Range("AT2") & Range("L24") & ".xlsm" _
, FileFormat:=52, Password:="", WriteResPassword:="", _
ReadOnlyRecommended:=False, CreateBackup:=False
End If
End Sub
Dit is een formule die werkt (niets mis mee) maar, ik wil een toevoeging in de formule maar kan het niet oplossen.
Als ik deze opdracht geef staat in de "verkenner" onder "naam" met bestandsnaam: naam + regnr + unieknr + datum. Onder "gewijzigd op" staat de datum/tijd, onder 'type' staat type bestand en onder 'grootte' de aantallen KB's. Dat is bij u allen wel bekend. Wat ik wil is dat het 'unieknummer' onder het kopje 'labels' komt. (labels kan je toevoegen naast 'Naam, Gewijzigd, type en grootte) Het unieknummer staat in cel L16 (range"L16")
Wie kan mij helpen??
Ik heb een wens en hoop dat ik duidelijk ben en dat iemand mij kan helpen.
mijn formule:
Sub OpslaanInschrijving()
'
' De macro is opgenomen op 10-6-2004 door --.
' Controleer of bestand bestaat
If Dir("G:/HAAWK Visitatie/intake/Verwachte Inkomers/" & Range("L12") & Range("AT2") & Range("L16") & Range("AT2") & Range("L24") & ".xlsm") = Range("L12") & Range("AT2") & Range("L16") & Range("AT2") & Range("L24") & ".xlsm" Then
' MsgBox ("File komt voor") ' Eenvoudige save, overschrijf bestande bestand
ActiveWorkbook.Save
Else
'MsgBox ("File niet gevonden") ' Maak nieuwe bestand aan
ActiveWorkbook.SaveAs Filename:="G:\HAAWK Visitatie\intake\Verwachte Inkomers" & Range("L12") & Range("AT2") & Range("L16") & Range("AT2") & Range("L24") & ".xlsm" _
, FileFormat:=52, Password:="", WriteResPassword:="", _
ReadOnlyRecommended:=False, CreateBackup:=False
End If
End Sub
Dit is een formule die werkt (niets mis mee) maar, ik wil een toevoeging in de formule maar kan het niet oplossen.
Als ik deze opdracht geef staat in de "verkenner" onder "naam" met bestandsnaam: naam + regnr + unieknr + datum. Onder "gewijzigd op" staat de datum/tijd, onder 'type' staat type bestand en onder 'grootte' de aantallen KB's. Dat is bij u allen wel bekend. Wat ik wil is dat het 'unieknummer' onder het kopje 'labels' komt. (labels kan je toevoegen naast 'Naam, Gewijzigd, type en grootte) Het unieknummer staat in cel L16 (range"L16")
Wie kan mij helpen??