• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opslaan en Resetten van Draaitabel Instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jarodxxx

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2006
Hallo!

Eerst maar even een Happy New Year voor wie dit leest!

Ik heb een excel bestand bijgevoegd, wat de instellingen van een draaitabel kan opslaan en ook kan resetten naar de opgeslagen instellingen.
Leuk.....

Zit alleen nog met wat vragen/problemen misschien dat iemand kan helpen? alvast bedankt!

1 Is het opslaan en resseten misschien te doen voor actieve draaitabel via ThisWorkbook, scheelt in elke draaitabel gegevens zetten en dus code en ivm aanpassingen
2 Zijn er mogelijkheden om meer en na veel aanpassingen, instellingen (bv gefilterd dat februari niet wordt weergegeven of andere gegevens) deze ook op te slaan en later weer terug te zetten als nog steeds op februari gefilterd en de rest weer aan? geen idee!
3 Is de reset eventueel te doen voor specifieke draaitabellen bij het openen van het bestand of bij het verlaten van de actieve draaitabel is misschien ook de oplossing?
4 De mogelijkheid moet blijven bestaan dat als je in een draaitabel bezig bent je deze wel naar z'n orginele instellingen kunt terugzetten, tijdens het werken dus dmv de knoppen zoals nu.

Ik weet het :-) 't is heel wat ik, ik hoop eigenlijk dat iemand iets van voorbeelden heeft (verder dan deze) of zelf een idee

Alvast geweldig bedankt!

JC.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan