Beste mensen, ik heb in excel een bestandje gemaakt waar een aantal gegevens ingevult kunnen worden al dan niet dmv pool down menuutjes ook zitten er enkele vba codes in nu wil ik het bron bestand graag schoon houden dus beveiliging op alleen lezen gezet en de vba codes beveiligd met wachtwoord. Nu wil ik dit bestand altijd onder een andere naam opslaan zodat ik het ingevulde formulier later weer terug kan halen zodat ik de gegevens kan gebruiken.
Nu heb ik het volgende probleem, telkens waneer ik het bestand op wil slaan krijg ik de volgende microsoft foutmelding "U kunt niet in deze bestandindeling opslaan als het vba-project is beveiligd, mogelijk moet u de beveiliging van het VBA-project opheffen. dit doet u door de opdracht Eigenschappen in het menu extra van Visual Basic Editor te kiezen en het wachtwoord voor het actieve project te typen". Dus ik kan het bestand niet onder een andere naam opslaan en ik wil de beveiliging er niet afhalen
Wie weet een oplossing.
Vr Gr Hans
Nu heb ik het volgende probleem, telkens waneer ik het bestand op wil slaan krijg ik de volgende microsoft foutmelding "U kunt niet in deze bestandindeling opslaan als het vba-project is beveiligd, mogelijk moet u de beveiliging van het VBA-project opheffen. dit doet u door de opdracht Eigenschappen in het menu extra van Visual Basic Editor te kiezen en het wachtwoord voor het actieve project te typen". Dus ik kan het bestand niet onder een andere naam opslaan en ik wil de beveiliging er niet afhalen
Wie weet een oplossing.
Vr Gr Hans