opslaan in visual basic 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

toine201

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2008
ik ben bezig met het maken van een rekenspel alleen ik wil dat de tekst in een tekstbox word opgeslagen in een tekst bestand ofzo. is er iemand die dit weet?

Visual Basic 4 (augustus 1995!!)? Zou je niet eens upgraden?

Ik heb hier wat code dat precies doet wat jij wil, alleen is het geschreven voor Visual Basic .NET, wat ik gebruik. Dus ik denk dat het niet eens compatibel is met VB4.

Je overstappen naar het gratis Visual Basic .NET 2008 Express Edition. Het grote verschil met VB 6 en lager en VB.NET en hoger is dat VB.NET en hoger draaien onder het .NET Framework. Applicaties gemaakt met VB.NET draaien alleen op computers waar het .NET Frameworks geinstalleerd is. De minimale versie van het .NET FW is 2.0 en aangezien iedereen deze versie geinstalleerd heeft, naast de nieuwere versies van .NET FW, moet het geen probleem zijn om over te stappen net VB.NET.

Make your choice. Live or die. Let the game begin.

Vast wel. Ik zou alleen niet weten hoe. Kijk of je iets kan vinden in het filesystem.

FileSystem.SaveFile ofzo.

ik heb wel iets gevonden in datamaneger en heb daarmee een tabel gemaakt. ik weet alleen niet hoe ik met het programma daar gegevens uit kan laden. met visual basic 2008 doe ik dit door My.Settings te gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan