Opslaan mail zonder bijlage - grootte? (Outlook 2007)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Space_Cowboy

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
Hallo,

Op de werkpc krijg ik een email met 17MB aan bijlagen. Deze mail heb ik netjes opgeslagen (drag & drop) in een mapje (dus .msg). Om de bijlagen te verwijderen open ik de opgeslagen mail, selecteer ik de bijlagen, klik ik rechts en kies "remove". De bijlagen zijn verdwenen en zou alles in orde moeten zijn.

De bestandsgrootte van het document blijft echter 17MB en wanneer ik de mail open zijn de bijlagen effectief weg en staat er enkel nog tekst in de mail. Wat is er misgelopen of wat kan ik doen?

Alvast bedankt!

Hallo, je zou kunnen proberen even offline modus te gaan werken en dan verwijderen. Zet later de online modus wel weer terug. Hoop.

Bedankt voor uw reactie, maar offline schakelen heeft niets geholpen. Het is ook de bedoeling om de volledige mail (inc. bijlagen) te bewaren in Outlook. De versie op de harde schijf zou zonder bijlagen moeten. Uiteraard kan ik de mail ook forwarden naar mezelf, maar dat lost het probleem in principe niet op natuurlijk.

Standaard worden bijlagen toch opgeslagen in de map mijn documenten. Tenzij je deze even bekijkt kan het ook anders.

Klik

Heb je dat ook met andere bestanden. Even testen. Is er iets corrupt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan