opslaan onder een vaste locatie

• Onderwerp starter Onderwerp starter IVAN
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

IVAN

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2001
Dag iedereen.

Wie kan mij helpen ik zit met het volgende probleem:

Als ik een bijlage wil opslaan in outlook express komt hij automatisch onder c://douments and settings/ivan/
met het gevolg dat ik ALTIJD moet de juiste andere directory d:/ivan/fun moet selecteren. (dit neemt nog al veel tijd in beslag.

Weet er iemand hoe ik dit standaar kan instellen, zodat ik niet telkens tijd verlies met de juiste weg langsheen mappen te klikken om naar mijn juiste eindmap te geraken.

groeten
vanessa :)

Ik weet neit of dit gaat werken, maar ik kan mij voorstellen dat dit ook geldt voor downloads van het internet. Het standaard pad hiervan is wel in te stellen (via het windows register).
Misschien heb je er wat aan.

Internet default download directory

Geplaatst door hackerfrans
Ik weet niet of dit gaat werken, maar ik kan mij voorstellen dat dit ook geldt voor downloads van het internet. Het standaard pad hiervan is wel in te stellen (via het windows register).
Misschien heb je er wat aan.

Internet default download directory

Je hoeft niet per-se dat proggie te downloaden hoor, je kan ook gewoon naar de directory gaan door naar Start->Uitvoeren->regedit->HKEY_CURRENT_USER->Software->Microsoft->Internet Explorer en dan dubbel klikken op Download Directory

Laatst bewerkt:
Stinuz,

heb je raad opgevolgd, maar zonder gevolg..
De opslagmap blijft maar op c:\ enz... staan
en dit na register aangepast te hebben en pc opnieuw opgestart...
Doe ik nog iets verkeerd of te weinig ???

Dank U

groeten

Ivan

Allemaal bedankt voor de reacties........

Het is gelukt via het progje Tweakui..

groeten

Ivan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan