Opslaan op een sd kaartje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Opardoes

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2013
Berichten
17
Goede middag,

Ondanks de warmte toch een vraag. Ik heb een tablet waar ik een extra sd kaartje in heb gedaan voor meer opslag mogelijkheid.
Nu is mijn vraag ik neemfoto's en maak een filmpje maar deze worden opgeslagen op het tablet zelf. Nu wil ik dit liever op het sd kaartje. Kan iemand mij uitleggen wat ik dan moet doen?
groeten,
 
Dat zal je dan toch in de instellingen van je camera moeten zoeken, is overigens wel afhankelijk van os versie.

Ga je vraag teven verhuizen naar de afdeling tablets. Vind deze niet passen in de sectie multimedia
 
jackall heeft gelijk.
Als je kunt aangeven welk tablet je hebt, merk en typenummer, zijn er wellicht mensen die dan kunnen aangeven waar je het zoeken moet.
 
Dag Jackall, Sorry. Ik had zitten zoeken waar ik mijn vraag kwijt kon. Heb gekeken bij instellingen maar kan niet vinden opslaan en dan een keuze maken. Maar toch bedankt. Kostenzer heeft ook gereageerd dus die ga ik ook even antwoorden.
 
Helaas een totaal onbekend tablet voor mij.
Maar een beetje zoeken in de zeer beknopte handleiding leverde dit op:
https://www.medion.com/nl/service/contact/
Stel je vraag hier eens. Als er iemand weet hoe het moet, dan moet hij daar te vinden zijn.

Wat ik van Medion hoor als telefonische helpdesk is dat ze zeer kundig zijn.
succes ermee
 
Dag Kostenzer,

Het tablet had ik bij de aldi gekocht. Uit de handleiding kon ik de oplossing niet echt halen. Dus ik ga ze nu maar mailen of anders bellen.
hartelijk dank voor alle moeite en als het mij gelukt is laat ik het weten.
 
Nee mijn vraag is nog niet opgelost. Van Medion hebben ze mijn vraag doorgestuurd naar de technische afdeling en daar heb ik nog geen antwoord op misschien vakantietijd??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan