• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

opslaan op terminalserve gaat fout

• Onderwerp starter Onderwerp starter HWV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

HWV

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 feb 2009
Beste,
Ik heb een soort gelijke vraag als in mijn topic
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/578327-Ongeldige-index-voor-eigenschappenmatrix

Als ik een bestand wil opslaan met onderstaande code gaat het om mijn pc goed hij kijkt of er al een bestand bestaat zo ja dan komt er tussen haakjes een 1 of 2 enz te staan naar mate hoeveel van het zelfde bestand op één dag.
Als ik het opslaat via de terminalserver WindowsServer 2008R2 Enterprise, dan slaat hij het op in mijn documenten, zonder dat hij dan ook door telt.

Hoe kan ik er voor zorgen dat hij ook op de terminal serve op de juiste locatie kan opslaan

Code:
With Application.FileSearch
    .LookIn = "Y:\Prijsafspraken modelen\Model 300"
    .Filename = "Prijsafspraak model 300 _" & Format(Date, " dd-mm-yyyy") & "(*.xls"
    ActiveWorkbook.SaveAs .LookIn & "\" & Replace(.Filename, "*", .Execute & ")")
End With

Groet HWV

Voor een sinterklaasfeest van deze tijd
dan boek je hetsinteam.nl

Even opnieuw onder de andacht

Beste,

Graag wil ik mijn probleem nogmaals onder de aandacht brengen, ivm dat het voor mij best een lastig probleem is

Alvast bednakt voor de genomen moeite,

Groet
HWV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan