Opslaan uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ETuinstra

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2008
Hallo,

ik ben met een soort formulier bezig in word. Nou wil ik dat dit bestand "orgineel" blijft. Weet iemand een manier om opslaan uit te zetten in de navigatiebalk bovenin en met de sneltoetsen?

Heb ik nog een vraag, heeft iemand een stukje code voor de beveiliging van het document? De standaard beveiliging is niet voldoende want er zijn hier een hoop mensen die dat dan weer gaan kraken en dan heb ik weer een hoop wildgroei die ik graag wil voorkomen.

Graag hoor ik jullie ideeen.

Groeten Eelke

ETuinstra,

Zet deze code inThis Workbook
Code:
Private Sub Workbook_BeforeClose(Cancel As Boolean)
ActiveWorkbook.Close savechange:=False
End Sub

Laatst bewerkt:
Waarom sla je het formulier niet op als sjabloon, dan blijft het origineel intact maar kunnen de gebruikers hun ingevude formulier wel opslaan.

Hey Wim, dat stukje code van jou werkt niet. Ik kan nog steeds de wijzigingen opslaan. Ik gebruik trouwens word 2000.

Als sjabloon zou eventueel kunnen maar dat is heel simpel te kraken en dat gaat dan ook gebeuren.

Heeft iemand nog een ander stukje code waar ik opslaan mee kan uitzetten/blokkeren?

Ik denk niet dat je precies weet wat een sjabloon is.
Met opslaan kun je een sjabloon niet 'kraken'.
Als je een sjabloon in een in alleen lezen map zet kunnen de gebruikers niets 'kraken'.

Ja dan heb ik het idee van een sjabloon idd niet helemaal begrepen, ik zal dat nog eens bekijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan