Merel 09 09
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 nov 2009
Hallo!
Sinds gisteravond kan ik niets meer opslaan wat ik in Word getypt heb. Ik krijg de melding: C:\Users\[Naam]\Documents\[Bestandnaam.docx
U hebt niet de juiste machtiging om bestanden op deze locatie op te slaan.
Neem contact op met de beheerder om de juiste machtiging te krijgen.
Wilt u in plaats van deze map de map Mijn documenten gebruiken?
Ja/Nee
Ik heb allebei de functies geprobeerd, maar ik krijg steeds dezelfde melding. Het rare is dat ik wel andere dingen op kan slaan, zoals PowerPoints. Ook heb ik gistermiddag nog zonder enige problemen een verslag getypt in Word opgeslagen. Ik kan me niet voorstellen dat ik instellingen veranderd heb.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik moet veel typen voor mn studie, dus Word is erg belangrijk voor mij....
Alvast bedankt voor het meedenken!
Sinds gisteravond kan ik niets meer opslaan wat ik in Word getypt heb. Ik krijg de melding: C:\Users\[Naam]\Documents\[Bestandnaam.docx
U hebt niet de juiste machtiging om bestanden op deze locatie op te slaan.
Neem contact op met de beheerder om de juiste machtiging te krijgen.
Wilt u in plaats van deze map de map Mijn documenten gebruiken?
Ja/Nee
Ik heb allebei de functies geprobeerd, maar ik krijg steeds dezelfde melding. Het rare is dat ik wel andere dingen op kan slaan, zoals PowerPoints. Ook heb ik gistermiddag nog zonder enige problemen een verslag getypt in Word opgeslagen. Ik kan me niet voorstellen dat ik instellingen veranderd heb.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik moet veel typen voor mn studie, dus Word is erg belangrijk voor mij....
Alvast bedankt voor het meedenken!