opslaan word2007 werkt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jelpot

Meubilair
Lid geworden
18 mrt 2008
Ik heb het nog al eens voorgehad.
Ondertussen was de pc opnieuw geinstalleerd maar nu heb ik weer office 2007 enterprise en wanneer ik probeer op te slaan komt er, dan het programma niet meer werkt en moet afgesloten worden :mad:

Ik denk dat het door 1 van de updates is.

Weet iemand hoe ik dit zou kunnen oplossen?

ik denk echter dat het aan de explorer ligt. dus aan explorer.exe niet internet explorer hé :P

Het probleem is er namelijk nog altijd.
Word geeft aan dat het programma niet meer werkt zodra ik wil opslaan maar onlangs heb ik ook gemerkt dat het probleem zich ook al voordoet als ik met word zelf ga zoeken naar een afbeelding om zo in te voegen in mijn document.

Dus dan wordt de windows verkenner geopend en wordt er weergegeven dat word niet meer werkt.

verder heb ik geen problemen meer (vroeger veel gehad maar dan zonder office pakket) maar voor de rest heb ik dus echt geen problemen met de windows verkenner en dus alleen maar wanneer ik het office pakket gebruik.

weet er iemand aub hoe ik dit kan oplossen?:(

Wanneer je het programma legaal hebt aangeschaft, zou ik eens bij de helpdesk raad vragen.

wel ik had de trial versie van home en student standaard op mijn laptop staan maar daar weet ik dus de installatiecode niet van en kan ik daar niet terecht.(ik had nog testpogingen over)
Maar telkens heb ik het dan voor wanneer ik een bestand doorgestuurd krijg via hotmail dat hij zogezegd geinstalleerd wordt(duurt zo'n 15 minuten) dan wordt het bestand geopend maar opslaan werkt vanaf dan niet meer hé...

verder heb ik het dan ook eens geprobeerd met enterprise versie maar het probleem wordt verdergezet :(

ja dat staat er inderdaad ook op...
wat het is weet ik niet maar ja :P
raad je me misschien aan om het te verwijderen?

wel bedankt voor de tip...
ondertussen was ik altijd wordpad aan het gebruiken maar microsoft works heeft nog iets meer opties:P

het is een goede tussenoplossing voor nu maar ik wil mijn office echt wel terug werkende krijgen

dat is niet het probleem hoor...
want het werkte ook niet toen ik nog mijn trial had!

en waarom zou ik ineens works moeten aanschaffen? :P

ik wil gewoon mijn office 2007 terug werkende!

Ik heb het nog al eens voorgehad.
Ondertussen was de pc opnieuw geinstalleerd maar nu heb ik weer office 2007 enterprise en wanneer ik probeer op te slaan komt er, dan het programma niet meer werkt en moet afgesloten worden :mad:

Ik denk dat het door 1 van de updates is.

Weet iemand hoe ik dit zou kunnen oplossen?

Ik weet natuurlijk niet hoeveel je hebt betaalt voor office2007entreprise maar die kost serieus wat geld (ik ben geen Nederlander en dus niet gierig, maar toch de kosten een beetje drukken kan zeker geen kwaad :p;))
Ik ga nogmaals een gratis alternatief aanraden en dat is open office, deze is hard te vergelijken met office 2003, aan de schoonheid van 2007 komt hij niet, maja...
Deze is gratis en je hebt een grote ondersteuning van de open source community, hij is ontwikkelt door java en dit klinkt je allicht bekent in de oren en je kan dan ook rekenen op een degelijke kwaliteit.

edit: openoffice slaat op als .odt, maar hij kan dit gemakkelijk als .doc fzo doen hoor, zodat je ergens anders bent waar je geen keuze hebt dan office te gebruiken nog steeds je documenten of spreadsheets kan open, lezen en bewerken.

Laatst bewerkt:
wel sponzenbroekske ook heel erg bedankt om hier je best te doen voor mij te helpen :thumb:

wel ja office enterprise --- ik had het meer gedownload als een test.
Ik ben er eerlijk over ik heb er niet voor betaald (als student heb ik dat geld ook niet :P maar of het nu enterprise was of een basic versie, al die extra opties voor word heb ik niet nodig)

Het gaat mij gewoon om dat het niet werkt zodra office in aanraking komt met de windows verkenner.
Het heeft altijd wel gewerkt maar na een tijdje gaat het dan fout.
voor de herinstallatie had ik juist hetzelfde probleem.

Open office is inderdaad een goed pakket en ik heb het ook al in gebruik voor een tijdje (toch al een jaartje op andere pc's enzo) maar er ik vind het inderdaad een goed pakket.
Al had ik gewoon 2 dingen die ik er niet goed aan vond.

Het speciaal takenblad van mijn school wordt er niet juist op geopend(je kan er niets op invullen) en dan ook nog hyperlinks verwijderen lukte mij niet zoals het in word wel werkte.
Ofwel heb ik juist nog niet goed genoeg gezocht :P
Moest je dat weten vertel het me maar hé ;)

wel sponzenbroekske ook heel erg bedankt om hier je best te doen voor mij te helpen :thumb:

wel ja office enterprise --- ik had het meer gedownload als een test.
Ik ben er eerlijk over ik heb er niet voor betaald (als student heb ik dat geld ook niet :P maar of het nu enterprise was of een basic versie, al die extra opties voor word heb ik niet nodig)

dan zou het kunnen dat je een gestripte versie te pakken hebt en dat er essentiele onderdelen zijn uitgehaalt :s, of dat er een corrupte file in zit, dus of een alternatief of van voren af aan beginnen en een andere source kiezen.

wel het rare is dat ik office home en student er standaard had opstaan en daarbij was het probleem dan al ontstaan.

Het zou inderdaad kunnen dat de versie die ik nu heb niet helemaal ok is maar dat weet ik niet.
Ik heb een tijdje geleden een andere versie eens gedownload met sp1 geintegreerd.
Misschien werkt dat dan wel.

Ik blijf het raar vinden, maar ik denk niet dat die andere versie installeren veel nut gaat hebben.
Ik hoop er niet al te veel op :confused:

Ofwel is het office pakket er nooit helemaal af geweest en is er nog een slechte restant blijven steken.

Weet je een goede manier om alles goed te verwijderen?
updates en al?
Ik ga revo unistaller dan eens proberen maar dit alles wel na mijn examens :D

wel het rare is dat ik office home en student er standaard had opstaan en daarbij was het probleem dan al ontstaan.

Het zou inderdaad kunnen dat de versie die ik nu heb niet helemaal ok is maar dat weet ik niet.
Ik heb een tijdje geleden een andere versie eens gedownload met sp1 geintegreerd.
Misschien werkt dat dan wel.

Ik blijf het raar vinden, maar ik denk niet dat die andere versie installeren veel nut gaat hebben.
Ik hoop er niet al te veel op :confused:

Ofwel is het office pakket er nooit helemaal af geweest en is er nog een slechte restant blijven steken.

Weet je een goede manier om alles goed te verwijderen?
updates en al?
Ik ga revo unistaller dan eens proberen maar dit alles wel na mijn examens :D

Examens :love: :p
Bij Linux weet ik zo'n dinges ma bij windows moet ik die ook nog leren kennen, maar het kan goed zijn dat je condig file van office is blijven staan en dat office 2007deze overneemt en van revo uninstaller heb ik nog nooit gehoord maar dat is die linux-windows weeral :)
Maar het zal dan niet aan de gedownloade versie liggen omdat het probleem ook al was ontstaan bij (legale) versies.

We gaan niet gaan lachen met mijn examens :D

Bij de installatie van Enterprise kreeg ik wel een aantal meldingen dat er geen register sleutels konden aangemaakt worden denk ik maar de installatie is verder ook goed verlopen en word startte ook gewoon op, het opslaan werkte gewoon nog altijd niet :confused:

revo unistaller is een unistaller dat ervoor zou moeten zorgen dat wanneer je iets deinstalleerd echt alles van dat programma weg is,dus tot in het register enzo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan