Hallo,
Voor een urenlijst heb een formulier gemaakt dat uit een excel bestand een urenlijst genereerd als ik een bepaald week nummer invoer.
Als ik deze dan afsluit (kruisje recht boven) wordt deze door middel van de volgende VBA
Private Sub Workbook_BeforeClose(Cancel As Boolean)
ThisWorkbook.SaveAs "D:\20 Externe HDD\18-07-2006\Veenman Laptop\Call's\2008\Weeklijsten\Week " & Range("G8") & ".xls"
End Sub
Automatische opgeslagen. Daarna moet ik het opgeslagen bestand doormailen.
Is het mogenlijk om de VBA code dan niet meer op te slaan en het automatisch bijwerken uit te schakelen??
Voor een urenlijst heb een formulier gemaakt dat uit een excel bestand een urenlijst genereerd als ik een bepaald week nummer invoer.
Als ik deze dan afsluit (kruisje recht boven) wordt deze door middel van de volgende VBA
Private Sub Workbook_BeforeClose(Cancel As Boolean)
ThisWorkbook.SaveAs "D:\20 Externe HDD\18-07-2006\Veenman Laptop\Call's\2008\Weeklijsten\Week " & Range("G8") & ".xls"
End Sub
Automatische opgeslagen. Daarna moet ik het opgeslagen bestand doormailen.
Is het mogenlijk om de VBA code dan niet meer op te slaan en het automatisch bijwerken uit te schakelen??