• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

opsomming waarde cellen maken zonder dat ze dubbel opgesomd worden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag Eli,

Ik heb even een beginnetje gemaakt zodat je kan zien dat alle 'selects and selections of activate' er uit kunnen en de code niet in een standaard module behoort.
Op den duur kom ik er niet meer uit wat er moet gebeuren, maar dat zal jezelf wel weten.
Loop de code door met F8 en dan strand je net als ik, maar waar jij waarschijnlijk wel raad mee weet.

Bijlagen

Dag Harry,

Is er een manier om de kleuren (van sheet "REPORT 1-15"), dat momenteel bepaald worden door voorwaardelijke opmaak te kopiëren naar wbnew, maar dan zonder dat er in de cellen de voorwaardelijke opmaak formule zit?
2e probleempje is dat een logo (in VBA array genaamd) niet mee gekopieerd wordt. Ik probeer het met de naam vd Array te kopiëren, maar dit loopt daar vast. Weet niet of je in de vereenvoudigde kopieerformule mss eenvoudig kunt stellen om alle array's mee te kopiëren?)

Ik heb een manier gevonden om jouw code te integreren en ziet er al aardig goed uit :d

Dag Eli,

Voeg je laatste bestand eens bij zodat ik weer verder kan.

sorry voor het late antwoord, maar heb het even druk gehad . Ik heb alles mooi in elkaar kunnen knutselen. Erg bedankt voor de verkregen input. Ik zit enkel nog even in de knoop om 1 laatste knop te activeren om de verschillende codes op gang te zetten, maar ik doe dat mss best in een andere vraag.

merci!!!!

Dag Harry,

hopelijk ziet u het nog zitten om mij vooruit te helpen.

betreft uw post 18.

ik probeer nu de maand augustus 2015.

daarvan zou ik de uren + activiteiten dienen te verkrijgen van de 16e tem de 31.
momenteel vind het alles buiten de 31e van de maand.

ik vind de code te complex om deze aanpassing zelf te kunnen doen.

de gegevens van de 31e vallen in kolom R en vermoed dat de code tot de 30e is ingesteld.

hetgeen dat wat link gaat worden is om er eventueel rekening mee te houden dat sommige maanden 30 dagen , 31 en 28 dagen kunnen tellen ;)

graag advies.

EC

Laatst bewerkt:
Hallo Eli,

Het is al een tijdje terug.
Zie #23.

Misschien dat ik er nog wat tijd voor kan maken.

Hoi Eli,

Een extra blad toevoegen.
Code:
Private Sub WEEK_1_Click()
Dim i As Long, c As Range, j As Long, sn, cl As Range, cll As Range, c00 As String, n As Long
Application.ScreenUpdating = False
Range("a15:q46").ClearContents
ReDim arr(31, 17)
 For i = 2 To 17
  Set c = Sheets(i).Columns(2).Find(Range("M5"), , xlValues, xlWhole)
    If Not c Is Nothing Then
       If InStr(c00, "|" & c.Offset(, 18) & "|") = 0 Then
          c00 = c00 & "|" & c.Offset(, 18) & "|"
          arr(0, 0) = Columns(27).Find(c.Offset(, 18), , xlValues, xlWhole).Offset(, -1)
          arr(0, 1) = c.Offset(, 18)
        For j = 2 To 17
           Set cl = Sheets(j).Columns(2).Find(Range("M5"), , xlValues, xlWhole)
            If Not cl Is Nothing Then
              sn = cl.Resize(, 17).Value
                If cl.Offset(, 18) = c.Offset(, 18) Then
                    arr(0, j) = sn(1, j)
                  Else
                    arr(0, j) = ""
                End If
             End If
        Next j
      n = n + 1
     Range("a15").Offset(n - 1).Resize(, 18) = arr
    End If