Opsommingstekens in word 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

mereltje

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2005
wanneer ik in een rapport opsommingstekens gebruik, dan worden deze, in het gehele document voor elke regel neer gezet.

Dit is dan echter niet de bedoeling, alleen wel erg lastig.

Om dit weg te halen, moet ik het ongedaan maken en dan staan de tekens wel waar ze moeten staan.

Weet iemand hoe ik dit kan terug draaien of wat het probleem kan zijn?

Selecteer slechts dat deel waar de bewuste markering voor moet worden gebruikt. Slechts de hele regels die in dat geslecteerde stuk staan zullen worden gemarkeerd.
Joop

En als je een extra enter geeft?

dus na verschijnen van bv na de 6: niks intikken maar enter geven.

:cool:

Ook wanneer ik enters geef, krijg is ze over de hele tekst.

Het eerst selecteren werkt wel, maar dan krijg ik ze voor iedere regel, en aangezien er een uitleg bij de opsomming hoort, is ook dit niet de bedoeling.

Het moet toch gewoon mogelijk zijn, om de opsommingstekens te krijgen waar ik ze wil hebben. In vorige versies van word heeft dit altijd wel gewerkt. En toen ik word net had geinstalleerd trouwens ook.

Dit klinkt meer naar het maken van een index. Daarover is veel te vinden in de helpfunctie van WORD2003
Joop

ctrl-z

ik heb er ook last van gehad bij word 2003, bij mij help het om nadat overal die bullets kwamen een keer ctrl-z te gebruiken, op de een of andere manier stand daarna alles weer goed. ik had hezelfde probleem bij het vet maken van tekst waarna opeens het hele document vet werd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan