'Opstandige' mappen in Verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

AdVice

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2005
Berichten
217
Sinds kort heb ik het volgende probleem. Ik kan de mappen onder 'Mijn Afbeeldingen' niet langer verwijderen. Ook de naam kan ik niet aanpassen. Ik krijg steeds de mededeling dat het een alleen-lezen map betreft of dat de map in gebruik is. In eigenschappen van de map heb ik geprobeerd het vinkje 'alleen lezen' uit te schakelen maar het komt steeds spontaan terug. Hoe kom ik weer in de oude situatie?
 
Kijk eens bij de mapeigenschappen:

Configuratiescherm --> mappen
 
Daar staant de mapeigenschappen. Op het tweede tabblad kun je alles weer op standaardwaarden zetten.
 
Allemaal goed en wel, maar wat lost dat op? Bij de eigenschappen zie ik nergens een link naar mijn probleem!
 
Ik bedoel maar te zeggen: klik op die knop 'standaardwaarden herstellen' en kijk of het dan weer werkt.
 
Ik ben inmiddels iets verder. Het fenomeen doet zich alleen voor bij mappen die automatisch worden aangemaakt bij het uploaden van foto's uit mijn HP Photosmart camera. Daar heeft het dus mee te maken. Kent iemand dit?
 
Ik ben er uit. Er liep nog een HP programma op de achtergrond en die 'gijzelde' de mappen.
Bedankt voor het meedenken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan