Opstart blijft hangen op Acer logo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan het natuurlijk altijd proberen.
Mijn ervaring met Acer is dat dit niet aan het mobo ligt, maar echt aan de hdd. Die heeft een soort van 'spin-down' Hij begint, maar geeft het meteen weer op.

Om nou zo'n adapter te kopen voor eenmalig gebruik, lijkt mij een beetje een overbodige luxe.

beste,

Ik heb mijn hd geprobeerd uit te lezen dmv usb kabel maar kreeg geen geluid/reactie, de laptop zag hem wel als externe hardware maar zag hem zelf niet in mijn "mijn computer".

Heeft iemand nog tips of is de harde schijf nu echt stuk?

Kan ik ik gewoon een nieuwe harde schijf kopen en hier besturingssoftware en alle pc drivers erop zetten zodat ik mijn pc weer kan gebruiken?

ik hoor het graag.

gr,

Steven

beste,

Ik heb mijn hd geprobeerd uit te lezen dmv usb kabel maar kreeg geen geluid/reactie, de laptop zag hem wel als externe hardware maar zag hem zelf niet in mijn "mijn computer".

Heeft iemand nog tips of is de harde schijf nu echt stuk?

Kan ik ik gewoon een nieuwe harde schijf kopen en hier besturingssoftware en alle pc drivers erop zetten zodat ik mijn pc weer kan gebruiken?

ik hoor het graag.

gr,

Steven

ik had net mijn HD weer aangesloten op mijn pc en hij tikt /draait wel, dat hoor ik nu goed aangezien die nu los ligt.
Kan het nog wat anders zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan