opstart disckette voor XP

• Onderwerp starter Onderwerp starter humpe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Is het mogelijk om een opstart diskette aan te maken voor windows XP???

Bedankt, ik ga er mee aan de gang, je hoort nog van mij.

Ik hoopte dat er ook eentje zou zijn voor diskette. Deze zal wel niet bestaan? Die andere had ik ook al opgehaald.

Geplaatst door humpe
Ik hoopte dat er ook eentje zou zijn voor diskette. Deze zal wel niet bestaan? Die andere had ik ook al opgehaald.

De bestanden zijn ook voor diskette, maar wel 6 stuks.
Het exe bestand openen en dan moet je geloof de driveletter van je diskettestation typen en vervolgens wordt er gevraag naar de diskettes.

Is hiervoor geen oplossing is er niemand die hier wat over weet???

Laatst bewerkt:
Waarom wil je persé winXP bootdiskettes?

Je kunt ook heel veel met een win98 bootdisk

Geplaatst door m@rio
Waarom wil je persé winXP bootdiskettes?

Je kunt ook heel veel met een win98 bootdisk

Maar niet voldoende. Bij de win98 bootdisk worden niet alle commando opdrachten herkend en die commando's zijn bij de winxp bootdeiskettes overbodig geworden. Na de 6de diskette start automisch de cdromspeler voor installatie wat niet het geval is bij de win98 diskette. dus ik z\ou ook altijd kiezen voor de xp boot diskettes.

Hoi allen,

Jozo bedankt, je had het antwoord al gegeven, maar ik hoopte dat er misschien een gecomprimeerde versie zou zijn en dat dit dan op 1 diskette zou kunnen.

Ik doe het probleem af , omdat er toch geen oplossing voor is.

Wat wil je met de diskette doen ?
Kijk eens naar de Madboot opstartfloppy.
www.madboot.com

Screenshot:

Boot.png

Jozo, bedankt. Ik heb hem op diskette staan en ga het eens rustig bekijken. Ziet er in ieder geval leuk uit.

Gezina dat klopt jij was als eerste die het erin vermeldde. Had dit even over het hoofd gezien, daar jij meerdere interessante downloads had aangegeven en ik deze nu pas rustig allemaal aan het bekijken ben. Alsnog hardstikke bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan