Opstart error

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
XP pro. Met opstarten krijg ik het volgende windowtje te zien. Wie weet wat dit heeft te betekenen en hoe ik er vanaf kom.

Groeten en bedankt.

Elbert Kok

Bijlagen

• error.jpg
    error.jpg
    23,3 KB · Weergaven: 79
Vreemde error :confused:
Kom je daarna nog in Windows?
Je komt uit die melding van alles tegen. Microsoft Server, Outlook Express.
Lastig dat het geen foutnummer heeft.

Ik kan het gewoon wegklikken, maar het is wel irri...ik ga zelf uiteraard ook nog verder speuren.......

Kan een foutje zijn ook natuurlijk.
Zo krijg ik steeds, zodra ik in Windows kom, het verkennerscherm van System32 voor mijn neus.
Slaat ook nergens op :rolleyes:

Ik word er anders niegoevan... maar het moet wel ergens te traceren zijn...moeje niet naar bed...?

nee man juist helemaal niet.....

Ik ben er achter. Ik had mijn praktijkprog op mijn computer gezet.... met die sql error ben ik op google gaan zoeken en zag dat het iets met Borland te maken heeft wat dat dan ook moge zijn... maar die borland komt ook in dat prog voor en dat was nog niet volledig geïnstalleerd... ga ik nu verder doen en dan kijken of het weg is.... slaapze

Wel Egkok, kun jij ook even vooruit. Je moest er ook zelf iets uit herkennen kreeg ik de indruk. Alleen jijzelf kent je systeem goed.

Bedankt Gezina! Ik heb bij beiden even snel gekeken maar zie alleen normale bestaande programma's. Vandaag heb ik een drukke dag. Ik zal er vanavond nog eens rustig voor gaan zitten.
Ik heb zelf altijd de indruk gehad dat het met Norton te maken had. Je hoort nog van me.

Als mega seniortje siert mij bescheidenheid bij twee van die kanonnen... ik ga nog ff zelf proberen en meld het wanneer ik de oplossing heb

opgelost, het had toch te maken met een install probleem van mijn beroepsprog. dus geen specifiek en min of meer algemeen voorkomend probleem. Ik zag tijdens de install allerlei termen voorbij flitsen die ook in die bijlage staan, dus alles even opnw. geïnstalleerd en de error is verdwenen. De jouwe ook elisa ??

Ik ben net thuis. Nu eerst de hond uitlaten. Daarna zal ik een rustig kijken in het register. Een sneller blik leverde me nog niets op. Jullie horen nog van me.

Zoals gewoonlijk gaan mijn hersens van Microsoft tollen.
Ze hebben het over " , drivercheque enz.
Misschien dat jullie meer weten over die tekens. Waar ze wel horen waar ze niet horen. Opruimen in het register vind ik heel leuk maar ik moet wel weten waar ik mee bezig ben :cool:
Hier zijn de run's
attachment.php

Laatst bewerkt:
Je hersens gaan niet tollen, microsoft bezigt wartaal als het om dit soort zaken gaat. Heb je wel eens gezien hoe een fout opsporen gaat>> dat wil je toch niet meemaken en die blauwe schermen....mensen die zo iets toelaten moeten toch wel ver van het paadje afzijn...zou regsupreme pro iets goeds doen voor jou Elisa ?? Wat voor hond heb je trouwens?

:D We hebben nu een asielhond. Volgens kenners is het een Tibetaanse terrier. Heerlijke hond, vooral naar vrouwtjes, maar een loeder naar mannetjes toe :cool:
Regsupreme? Nooit van gehoord. Bovendien ruim ik zelf graag op. Houdt het lekker spannend :p
Wel zou ik eens met Norton alles weg kunnen gooien wat ik niet durfde. Dan zitten dat soort uitgangen er ook wel bij lijkt me. Alles wat ik herken gaat normaal weg. De rest ignore ik.

Bedankt Egkok, hij is al binnen. Jv16 is mijn favoriet ook dus dat zit wel goed. Jammer dat het maar voor 30 dagen is :(

Laatst bewerkt:
daar is wel een mouw aan te passen geeft ff je e-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan