Opstart error

Status
Niet open voor verdere reacties.
Egkok, heb jij Jv16Powertools niet? Ik heb de freeware nog en eigenlijk is Regsupreme een onderdeel van Jv16Powertools.
Inmiddels ben ik 1350 registerentries kwijt (was een butklus overal een vinkje voor)
De pc starte normaal op. :love: Ook mee genomen maar nog steeds System32 voor.
Ik heb maar het gevoel dat het van Norton afkomt en het valt me op dat bij Symnet van die slangetjes staan en een 1. Lijkt me toch een beetje vreemd. Dat zie je ook als Windows iets opzij zet als het niet werkt.
Komt het jullie bekend voor?

Ga eens naar windows >> system>> shell.dll en maak er van shell.32.dll

Heb ik ook eens een keer moeten doen dat is dus een gevoelig dll letje. Maar misschien heeft het er niets mee te maken.

ja dan lijkt het net alsof het freeware is en dan word je doorgesluisd naar het betaalloket....:D

Jv16 is allang geen freeware meer. Ik bewaar zeer zorgvuldig dit oudje ;)
Die shell veranderen vind ik griezelig.
Het zit echt wel zoals die link van Gezina meldt.
Alleen......ik weet niet of er nou aan beide kanten in het register " horen te staan of dat 1 ook goed is.
Het lijkt mij vreemd dat 3 van Norton zonder "beginnen en wel eindigen met ". Maar ja, ik ben geen register expert.

je kan toch ff een backup maken van het register en dan veranderen.......... die ..32 veranderen kun je zonder schade proberen hoor!!!!

trouwens het moet shell32.dll zijn !!

Geplaatst door Elisa
Egkok, heb jij Jv16Powertools niet? Ik heb de freeware nog en eigenlijk is Regsupreme een onderdeel van Jv16Powertools.
Inmiddels ben ik 1350 registerentries kwijt (was een butklus overal een vinkje voor)
De pc starte normaal op. :love: Ook mee genomen maar nog steeds System32 voor.
Ik heb maar het gevoel dat het van Norton afkomt en het valt me op dat bij Symnet van die slangetjes staan en een 1. Lijkt me toch een beetje vreemd. Dat zie je ook als Windows iets opzij zet als het niet werkt.
Komt het jullie bekend voor?

Met regcleaner kun je Ctrl + A gebruiken om alles te selecteren, kan dit ook niet met Powertools? Lijkt me stug dat je ze echt allemaal 1 voor 1 moet aanvinken... Of misschien rechts klikken - Select All?

Hmm zou best kunnen. Ik ben nogal laks in het lezen van help e.d.
Maar........ik hou het toch zo. Het is beter als je ze 1 voor 1 bekijkt.
Heb jij soms verstand van het register H@NsiePanzzzer? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan