opstart error

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gimli

Verenigingslid
Lid geworden
5 aug 2001
Berichten
1.192
Pasgeleden heb ik een systeemherstel gemaakt en nou blijft m'n computer opstarten met een windows installer die probeert om PhotoGallery te installeren.

Aangezien die er niet opstaat zit er in 't register waarschijnlijk een link die niet funktioneert.

Hoe kan ik dit ongedaan maken, zonder telkens bij apparaatbeheer dit af te melden?
 
Hoi,
download Ccleaner en ruim daarmee het register op, sla vooraf wel de aanpassingen op als daar om gevraagd wordt. Bij cleanen zou ik ook de optie "verouderde prefetchdata" aanvinken. Mocht dit niet de oplossing bieden probeer dan het volgende: afhankelijk van hoever je bent teruggegaan met je herstelpunt zou ik een ander herstelpunt kiezen.
 
Bedankt zjegger,

goed programma, die ccleaner.
had al wel eerder mogen gebeuren die registerfouten, maar ik kwam niet verder dan handmatig met een shareware versie de fouten gaan zoeken.
 
PhotoGallery blijft zich via WinInstall opdringen.

Ik denk dat een vorig herstelpunt niet helpt, want HPprinter heeft een update gemaakt die niet voor mijn versienummer bestemd is.

't is dus niet iets wat op mijn computer staat, maar iets wat via wininstall op 't net gezocht wordt.

Wat nu?

:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan