opstart foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

bas321

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2008
bij het opstartenen krijg ik soms een foutmelding (niet altijd dus kon ik er geen screenschot van maken) iets met RPC??? in het gebruikersscherm. en bij het aanmelden van een gebruiker devolgende in bijlage toegevoegd

iemand een idee?:(

mvg bas

Zullen toch de melding precies moeten weten en wat er daarna gebeurt. Sluit hij af?
Kan zelfs een virus zijn afhankelijk van de melding.

sory voor de late reactie
nee hij sluit niet af je gaat gewoon verder maar dan blijft er vaker in de llinker bovenhoek een leeg wit scherm staan van 5 bij 10 cm
mvg bas

dit is een screen van de meldingen. Dat wat ik de laatst wou plaatsen was te groot

Bijlagen

• foutmelding1.jpg
    foutmelding1.jpg
    7 KB · Weergaven: 23
Hoi,

Bijlage is niet te lezen.
Nogmaals,zonder exacte foutmelding is het "zoeken naar een speld in een hooiberg "

nogmaals deze kan ik wel lezen

Bijlagen

• foutmelding1.jpg
    foutmelding1.jpg
    98,2 KB · Weergaven: 41
Laatst bewerkt:
Krijg op beide dll bestanden geen hits bij Google maar het lijkt mij verstandig om op malware te gaan scannen. Ga eerst eens naar www.superantispyware.com en download daar de FREE versie van het programma. Update deze en laat hem scannen. Verwijder daarna de eventueel gevonden infecties en start je systeem opnieuw op.

Ik raad je aan naar www.nucia.eu of naar www.hijackthis.nl te gaan

Daar vind je alle info over het programma Hijackthis. Deze maakt een log van je systeem en deze moet je daar op het forum plaatsen. Ik ben ervan overtuigd dat er wat mee opstart wat niet goed is en dat kunnen hun eruit halen.
Ik zou het op prijs stellen als je een link hier plaatst naar je topic daar zodat ik mee kan kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan