opstart melding : ÿour computer case has been opend "......

Status
Niet open voor verdere reacties.

poekelie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 sep 2010
Berichten
4
hoi

ik heb het volgende probleem met mijn pc ....

als ik opstart krijg ik de volgende melding

YOUR COMPUTERCASE HAS BEEN OPEND....
PLEASE PRESS F1 SKIP WARNING OR 'DEL'KEY ENTER SETUP

helaas reageert het toetsenbord niet (op geen enkele usb poort) en kan ik dus geen van beide aanklikken.... ook heb ik de opstart disc van windows xp reeds geprobeerd maar ook geen succes...

weet iemand raad?

verdere gegevens : AMD ATHLON(TM) 64
PROCESSOR 3000+

SPEED : 1.80 ghz
DRAM CLOCKING 667 MHZ


Bij voorbaat Thanks
poek
 
Even een normaal toetsenbord aansluiten (dus met zo'n rond stekkertje) en dan in de bios die beveiliging/melding uitzetten
 
Goedemorgen,

Welkom op Helpmij,

Even voor de duidelijkheid is het een merk pc neem aan van wel heb je hem ook open gehad? Zo ja zit hij dan dicht .
En anders zou je als dat wel lukt maar dan zal je met een ps/2 toetsenbord in de bios moeten gaan en kijken of de melding van case open of dicht uit kan zetten
 
ik heb hem al een paar maanden niet meer open gehad ( maak hem eens per 3/4maanden even stofvrij) ,en met een ps/2 toetsenbord wil het ook niet lukken......
 
Is een melding uit de BIOS dus je XP opstartschijf gaat je niet helpen.

Melding via je BIOS resetten en de waarschuwingsfunctie meteen uitschakelen.

Via een PS2 toetsenbord moet dit zeker lukken, anders is er toch iets vreemds aan de hand.
 
YEAYY,

FASE EEN IS GELUKT, met oud toetsenbordje in de Bios gekomen , melding uitgezet...... MAARRRR.... nadat ik hem nu opnieuw opstartte krijg ik alleen een zwart scherm....? Ohoh ,wat nu dan weer ???

hellup

@RogerS (melding in Bios resetten?? moet ik dat ook doen en hoe, ik vond wel waar ik de melding kon "disable" ...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan