opstart menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkenlies

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2000
Berichten
88
ik weet niet zeker of het hier hoort maar ik ga het toch proberen
ik heb een p3 500 met xp pro erop.
nu kan ik niet meer internetten, nou is dat op zich niet iets voor hier maar ik kwam iets anders tegen.in msconfig had ik alles wat ik niet op wilde laten starten uitgevinkt, maar nu stonder er 4 regels weer aangevinkt nadat ik opnieuw had opgestart.
en alle 4 zijn het hele rare benamingen welke ik niet ergens aan kan plakken.het enige wat ik wel weet is dat ze in c:\windows\system32\ staan en ik ze niet kan verwijderen.
er staan zeker nog zo'n 10 van zulke rare regels in maar die blijven uitgevinkt.
ik hoop dat iemand hier iets mee kan
gr henk
 
Geplaatst door henkenlies
ik weet niet zeker of het hier hoort maar ik ga het toch proberen
ik heb een p3 500 met xp pro erop.
nu kan ik niet meer internetten, nou is dat op zich niet iets voor hier maar ik kwam iets anders tegen.in msconfig had ik alles wat ik niet op wilde laten starten uitgevinkt, maar nu stonder er 4 regels weer aangevinkt nadat ik opnieuw had opgestart.
en alle 4 zijn het hele rare benamingen welke ik niet ergens aan kan plakken.het enige wat ik wel weet is dat ze in c:\windows\system32\ staan en ik ze niet kan verwijderen.
er staan zeker nog zo'n 10 van zulke rare regels in maar die blijven uitgevinkt.
ik hoop dat iemand hier iets mee kan
gr henk

Nou nee, hier kan niemand iets mee. Je zult toch echt moeten aangeven wat die "rare regels" dan inhouden. Plaats bijvoorbeeld een screenshotje van wat je in msconfig ziet. In system32 kan een heleboel ellende staan, maar er staan ook allerlei belangrijke windowsbestanden in.
 
En die belangerijke bestanden

Die mag je nou net vaak niet of uitzetten of verwijderen.
Als dat zou mogen dan kan mischien windows wel helemaal van slag raken en dat willen we niet.

Maar inderdaad een screenshot of de volledige regels benoemen zou geen kwaad kunnen.

grtjs jjw
 
en ondertussen verplaats ik hem even naar een geschiktere plaats :)
 
tja ik heb echt geen idee hoe ik een screenshot moet maken en dan moet ik het ook nog op deze pc kunnen krijgen want die andere kan niet op internet.
maar als iemand mij dat kan uitleggen zou dat heel fijn zijn in de tussentijd heb ik wel een regel opgeschreven .

kw3eef76 rundll32.exe c:\windows\system32\kw3eef76.dll,enablerundll32 hklm\microsoft\windows\currentversion\run

dir is dan 1 van die regels en zo staan er nog meer in waar dan alleen de versie anders van is, hiervan nog een paar voorbeelden

icdd7ee6 iel2cde8 he3e3fc4

ik hoop dat hier meer mee gedaan kan worden, en zo gauw ik weet hoe je screenshot maakt zat ik die erop zetten.

bvd gr henk
 
Een screenshot maak je door op de PrintScreen of PrtScr toets te drukken en dan bijv. Paint te openen en te kiezen voor Bewerken -> Plakken (of Edit -> Paste).
 
screenshot

Screenshots maken, instaleer het volgende programma.
http://home.tiscali.nl/theplace/Progjes/PrintScreen26_Setup.exe
Als je klaar bent dan ga je naar eigenschappen van het programma door rechts te klikken in de actie balk rechtsonderin.
Tabblad bron en daar kies je voor rechthoekig gebied.
Tabblad afbeelding kies je voor jpeg soort afbeelding.
Tabblad bestemming kies je waar je de screenshot wilt plaatsen.
Als je klaar bent dan druk je op okee.
Je neemt de foutmelding op je scherm en drukt op printscreen, je kunt nu een gebied aanwijzen die je wilt fotograferen.
Als je klaar bent druk je op de rechtermuis knop en klaar.
Daarna voeg je in helpmij een bestand toe, uiteraard kies je voor het screenshot bestand van de locatie die jij hebt aangegeven.
grtjs jjw
 
En als die screenshot niet te groot is kun je hem met een floppie op de computer krijgen waar je nu zit. Plaatje mag toch niet te groot zijn anders kun je hier niet plaatsen:)
 
bedankt allemaal voor de info heb spyware gecheckt maar toen werkte het nog niet , heb daarna de regels in veilige modus verwijderd en nu doet hij het weer.

bedankt allemaal voor de info en ik zal dat met die screenshot eens gaan proberen.

groet henk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan