Opstart probleem bij Windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.
...

Ja maar, compumaatje, dan verliest hij AL zijn data, behalve als hij er een backup van maakt. Documenten, foto's, muziek worden bewaard, maar misschien 100 programma's die hij erop heeft staan worden allemaal verwijderd. En als hij pech heeft gaat zijn laptop een paar weken later ECHT dood, zoals de harde schijf. Als hij een recente backup heeft, dan terugzetten. Maar als het een is van 3 jaar oud, vergeet het maar.

Je moet trouwens ook nooit updates installeren voor je chipset en al die sh*t, dat gaat namelijk best vaak fout. Daarom update ik NOOIT men BIOS en chipset enz. Wel mn videokaart, maar als dat fout gaat is het nog wel makkelijk op te lossen. Een fout geflashte BIOS = einde oefening.
 
dood ( kapot ) net zo als de mijne er waren 2 updates verkeert geinstaleert en hij lag al in puin
niet leuk dus..

Wat een onzin de bovenstaande zin. Niet zelf bedacht om dat bijvoorbeeld gewoon je os opnieuw te installeren en de updates nogmaals uit te voeren? Systeemherstel te proberen? Je pc/laptop gaat namelijk echt niet letterlijk kapot door een update...

@ ts, als inderdaad je mbo stuk is, heeft reparatie (als je geen garantie meer hebt) weinig zin. Veel te duur, koop dan gewoon een nieuwe voor het geld dat je aan de reparatie zou uitgeven.
Heb je trouwens meerdere partities? Zo ja, dan zullen bestanden op de andere partitie gewoon bewaard blijven als je alleen windows opnieuw installeerd.
 
1, Ik had de acer voor 700 euro toen die tijd gekocht, dat is een hoop geld en dan mag ik er ook veel van verwachten maar als naar 4 jaar ongeveer je moederboard schade oploopt is dat dan pech of?
2, Ik ga naar een nieuwe computer/laptop opzoek, maar dit bericht schrijf ik gewoon wel op mijn oude laptop want als mijn laptop het eenmaal doet, doet hij het prima! Alleen soms moet ik hem wel 20x opnieuw opstarten voor hij het doet.:mad:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan