Opstart Probleem HUH ?!?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nog twee andere voedingen geprobeerd met hetzelfde resultaat.
Ik weet niet wat Rene geprobeerd heeft met zijn pc.

Sigma, leg eens uit?
Hoe zo mankeert daar niks aan?

sigma:

Wat bedoel je precies?

Ze zeiden dat het moederbord stuk was en ik heb al vele middelen getest bij mijn broer zoals hier ook boven staat. Processor harddisk enz getest in mijn systeem dat werkte allemaal. En zelf heb ik vroeger ook een probleem gehad dat ik niets te zien kreeg. Toen was mijn processor en moederbord stuk. DUs toen ik hoorde van zijn probleem dacht ik daar meteen al aan.

Maar nog even iets:
Het rare was dat wanneer je de ide kabels aansloot (of 1 kabel) zijn harddisk lampje of processor lampje weet niet precies hoe je dat noemt bleef branden. En als je het loskoppelde niet. Dat zeiden ze bij informatique ook. Dus misschien kan het de voeding in combinatie met het moederbord zijn?
Pim

Wanneer er een nieuw MB wordt aangesloten en exact hetzelfde probleem doet zich voor, dan kun je er gerust vanuit gaan dat er aan het oude niets mankeerde.
Hoe groot is de kans dat en nieuwe zoals je beschrijft precies hetzelfde probleem vertoond.
Een klacht die zoals hier al blijkt zeer zeldzaam is.
Wat het wel is kan ik niet zeggen.
Wat ik wel weet is dat men naar de bekende weg toe gokt bij herstelbedrijven. Men zoekt niet naar de klacht, maar men vervangt een onderdeel in de hoop dat de klacht zich oplost.
Vaak werkt dit, maar regelmatig ook niet en dan moet je wel attent zijn want anders krijg je dus de totale kosten om je oren.

Sigma

Ik neem aan dat ze bij de pc winkel alleen het minimale eraan hebben hangen (moederbord, voeding, videokaart). Je zou denken dat je het probleem dan zo gevonden hebt...

Geplaatst door sigma
Wanneer er een nieuw MB wordt aangesloten en exact hetzelfde probleem doet zich voor, dan kun je er gerust vanuit gaan dat er aan het oude niets mankeerde.
Zo had ik het niet bedacht, daar zeg je iets.:)

Niels, ik ben het volkomen met je eens, vandaar mijn twijvels over hetgeen ze meedelen.

Sigma

Sigma ik begrijp wel wat je bedoelt, maar bij informatique hoef je echt niet bang te zijn dat ze je belazeren. Ze hebben daar echt fantastiche service. Toen hij z'n computer bestelde was zijn geluidskaart er niet meer en toen kreeg hij een veel duurdere voor dezelfde prijs ze belde hem daar nog voor op ook.
En mijn broer heeft nog steeds garantie dus de kosten zijn er niet.

Maar je hebt wqel gelijk dat je wel op moet letten!

Ze hadden bij informatique haast toen we hem brachten dus ze zullen vandaag op hun gemak gaan bekijken, want we waren vlak voor de eindtijd binnen. Dus we horen het wel!

Pim

Als het allemaal onder de garantie valt heb ik me voor niets zorgen gemaakt.
Helaas te vaak en te regelmatig met allerhande oplichtertjes te maken gehad.
Dus ben enigzins allergisch geworden voor vage verhalen.
Succes met de reparatie in ieder geval.

Sigma

Ps. Vraag me overigens wel af of het toch geen driver probleem is, maar ja dat is moeilijk vast te stellen.

Het is goed dat je hier voor waarschuwt want het gebeurt vaker dan we denken.

Bedankt!

Pim

HOPPA !!! I'm BACK :D
Moederboard en voeding kapot, allebei nieuw erin gezet zonder te betalen ;) (mooi he, die garantie :))
Hoe zit het met jou crash ?

Geplaatst door rene_overtoom
Hoe zit het met jou crash ?
Moederbord ligt uit de kast ingespoten met contactspray.:D
(speciaal voor audio)
Ik heb nog geen tijd gehad om te gaan testen of ie het nog goed gaat doen.
Mischien dit weekend ff proberen.

In ieder geval prettig dat je er weer bent.
Welcome back, dan maar.

Sigma

@renee

Heb jij hem opgestuurd naar asus?
Zie hier
Lijkt verdacht veel op mijn probleem..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan