Opstart Probleem Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicmar

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2008
Beste mensen,

Ik heb dringend hulp nodig. Ik heb een laptop, een Packard Bell EasyNote. Vorige keer viel me laptop uit, omdat mijn accu leeg was. Maar ik wilde dus verder werken op netstroom maar dit lukte niet meer. Als ik op het aan/uit knopje nu druk dan gaat dat lampje wel branden en hoor je eventjes de ventilator gaan maar het scherm blijft helemaal zwart en het aan/uit lampje brandt wel. Wat moet ik nu doen?

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp.

Kunnen jullie me heel gedetailleerd hulp geven aangezien ik niet zo veel verstand heb van computers.

Met vriendelijke groet,

Nicmar.

Verwijder de batterij.
Sluit laptop aan op netstroom.
Start laptop op.

Werkt dat wel?? Indien ja, dan lijkt me dat de batterij zelf overleden of kapot is.

Tijs.

Beste Tijs,

Dit werkt nog steeds niet. Precies hetzelfde. Het aan/uit knopje brandt wel maar het scherm blijft pik zwart. Kan je mij verder helpen?

Met vriendelijke groet,

Nick.

Misschien staat het apparaat nu ingesteld op de externe monitor.

Sluit eens een monitor aan op de externe monitor-aansluiting, zet het ding aan, en kijk of je bij het aanzetten van de laptop daar dan wél beeld op krijgt?

Indien niet het geval, dan weet ik het niet, en begin te denken aan een hardware-probleem.

Bel in dat geval even met Packard Bell, misschien hebben zij nog tips voor je:
Laptop nog binnen de garantie:
0900 - 202 51 17 (€ 0,15)
Laptop inmiddels buiten de garantie:
0900 - 202 05 15 (€ 0,45)

Succes,

Tijs.

Beste Tijs,

Hoe kan ik mijn laptop weer instellen op de interne monitor?

Mvg,

Nick.

Ik neem dus aan dat je op de externe monitor wel beeld kreeg? Kijk even in je boekje naar de toetsenbord instellingen, zal wel iets zijn i.c.m. de FN-toets om het om te zetten naar de 'interne' monitor.

Succes,

Tijs.

In de handleiding staat hier helemaal niks over. Wat nu?

Meld eerst eens 2 dingen terug:
1. Werkt het inderdaad als je een externe monitor aansluit?
2. Vermeld het precieze type EasyNote, want er zijn veel types.

Tijs.

Eej Tijs,

Ik heb dat van de externe monitor niet geprobeerd, omdat ik niet de gelegenheid heb over een andere monitor, in welke vorm dan ook? Dus daarom wilde ik kijken of de interne monitor het wel gewoon deed. Het type is Parkard Bell EasyNoten MX45-100.

Dank je voor al je moeite.

De functies van de Fn-toetsen staat hier uitgelegd.

Wisselen van beeldscherm dus met Fn+F5 toetscombinatie.

Kijk ook naar Fn+F11 (="Hiermee schakelt u het scherm in of uit. ")

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan