opstart probleem Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

ewwniez

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2006
Dit bericht heb ik ook al in het Outlook forum gehad maar we komen er niet uit. Het probleem zit in de programmatie van extend.dat.
Weten jullie er een oplossing voor?

Wanneer ik Outlook opstart krijg ik een melding "De invoegtoepassing rvsfxt32.dll kan niet geinstalleerd of geladen worden". Ik heb in het verleden RVSCOM gebruikt maar dit verwijderd. Deze melding is hier waarschijnlijk nog een overblijfsel van omdat er een icoon van RVS in de balk stond. In het onderstaande bestand Doc & Set > User > Loc Set > Applic Dat > Micrfosoft > Outlook > extend.dat staat het volgende:

ݪ?¯
NrmExch.dll.1ƒ 0 Ð €*€*Õã~€*Õã~?P    y ·  rvsfxt32.dll.1ƒ 0 Рݪ?*ݪ?*"UÀRݪ?*"UÀR?p ?    F ×
msspc32.dll.2   P  ÿÿÿýp    ¡ å f  outex.dll.ExchangeRegExt   ÿÿßÿp
  ž ¬ ÿ  SMSExecutiveOutlook.dll.1‘ ] 4‰@ ¿ÿëþ 0çÿÏ~? '   8 Y ¼  fxsext32.dll.1 À*À*?Õã~ -   é ÿ ™   MSEMS MSFAX XP! Norman Privacy Exchange Extension : C:\Program Files\Norman Access Control Privacy\NrmExch.dll â ÿÿÿÿ$ #IPM.Note;IPM.Post;REPORT;IPM.Resend  P €* = · ·  RVS Fax rvsfxt32.dll ÿÿÿÿÿÿÿÿ ÿÿÿÿ$ #IPM.Note;IPM.Post;REPORT;IPM.Resend€?* p ݪ?* = F F Schedule+ Schedule+  msspc32.dll    €  p  Tà €   *        žTï  , Eigenschappenvenster voor Exchange-extensies$ Afwezigheid, Mapontwerp, Formulieren  outex.dll  ExchangeRegExt
 k  Folder:#30148;Store:#30148  p ¬  KPN SMS" Stuur SMS-berichten vanuit Outlook 5 C:\Program Files\KPN SMS mail\SMSExecutiveOutlook.dll c( #  € IPF#IPM 0  @  = Y    ( ) * + , - v0 % xÊyæÀ ÄY  Fax Server-extensie Fax Server-extensie fxsext32.dll   € IPM.NoteÀ* - ÿ

Hierin wordt 2x gewag gemaakt van dit dll bestand en 1x RVS Fax. Ik vermoed dat dit de boosdoener is / zijn. Hoe kan ik dit verhelpen?

Vr. gr.,
Eelke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan