Opstart probleem pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartjee96

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2011
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YTvT4pc2v1g[/youtube]

Beste mensen van het forum,

Ik heb sinds kort een probleem met mijn pc.
Mijn computer start op en na een aantal seconde valt hij weer uit. Zie het filmpje op youtube.

Wat ging er vooraf ':

Er zaten in mijn kast 2 ledjes ( 2 Kleine balkjes)(ledjes zijn aangesloten op me voeding) die heb ik eruit gehaald en onder me bureau gemonteerd voor savonds dat ik mijn licht uit kan doen en nog steeds me toetsenbord kan zien.
Dat heb ik al minstens een jaar en nog nooit probleem mee gehad tot voorkort. Afgelopen week is er 1 draadje doorgebrand. (er gaan 2 draadjes in 1 led balkje) ze gaven nog gewoon licht alleen wat minder, zodra ik het uiteinde van het draadje of metaal hield werd het led licht sterker.

Tijdens het gamen pas viel mijn pc ook al zomaar uit, hij liep toen vast het geluid bleef hangen en ging toen uit.

Daarna heb ik even naar die ledjes gekeken toen ik weer het ene draadje op ijzer deed of me hand ging liep me pc ook vast net zoals tijdens het gamen. Zodoende ben ik bij dit probleem gekomen en start hij dus op valt hij uit en start hij weer op en enzovoort.

Misschien klinkt het wat vaag ik weet ook niet of het te maken heeft met de ledjes, misschien wel met de processor. De standaard koeler is er namelijk ook al paar keer afgeweest.

Mijn pc:

Intel core i5 2500 k
8 gb ddr 3
1tb
Ati 4870 hd 512 mb xfx
coolermaster 620 watt

Willen jullie meer weten of is het onduidelijk zeg het alstublieft.

Bij voorbaat dank

Bart

[video=youtube;YTvT4pc2v1g]http://www.youtube.com/watch?v=YTvT4pc2v1g[/video]

Nieuwe doorbraak :
Heb de voeding op de pc van mijn broer getest, daar werkt hij prima !
Dus de voeding is dus nog helemaal oke !

Misschien toch iets met het moederbord/processor ?

Stel dat de videokaart namelijk iets mee is zou de pc toch alsnog wel opstarten ?
Heb het ook al helemaal zonder videokaart geprobeerd en met een andere met hetzelfde resultaat dat hij nog steeds uitvalt na 4-6 sec.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan