Opstart probleem xp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey,

Ik heb andere schrijf erin gezet, ook hierbij kreeg ik wel paar keer blauw schem met allerlei ge*** erop. Maar het is nu wel geinstalleerd en nu geen meldingen meer, andere harde schrijf kan ik gewoon benaderen. Ik vermoed dus fouten in software van andere hardware, heb al verschillende dingen geupdate, alleen bios kan ik niet vinden

greetz Bjorn

alleen bios kan ik niet vinden
Vaak is dat de DEL-toets,druk daar tijdens het opstarten een aantal malen op,of precies op het moment nadat de schijven herkent zijn.Het kan ook een of andere F-toets zijn.

Tijdens het opstarten kun je meestal wel zien om welke toets het gaat,iets met het woord "Setup" kan ook een aanwijzing zijn.

Als het scherm te snel voorbij gaat,gebruik dan de pauze-toets even.

Greetz

Mijn excusus, ik bedoelde een update voor de bios. En weet jij een programma waar je een diepgaande analyse van de schrijf mee kunt doen, want egwone schrijfcontrole geeft geen fouten aan

greetz

Nou heb de harde schrijf were geformateerd nu en hij draait weer als een zonnetje, alleen jammer dat we niet te weet zijn gekomen wat ermee aan de hand was.

Heel egr bedankt voor je hulp

alleen jammer dat we niet te weet zijn gekomen wat ermee aan de hand was.
Ja,dat is inderdaad jammer,maar gezien dat alles weer in orde is,kun je er vast mee leven :D ;)

Greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan