Goedenavond,
Oke zal het proberen zo goed mogelijk uit te leggen en niet al te lang
....oke ik heb AMD 2000+ cpu maar gare kast dus ik nieuwe kast gekocht ik ga rustig me com. uit elkaar halen maar het moederbord zat met vage schroefjes vast aan de achterplaat van de kast :S niet eraf te krigjen maar ja we laten het even zitten en in de nieuwe kast zit ook een Temp. Sensor en die moest op de CPU dus wij kijken naja er zit een grote groene klem op de cpu kooler (A-Open AK73(A)-V) naja die druk ik beetje in en met een kleine knal komt hij los maar aan de onderkant van de kooler zit nog een half stuk geel plakband ofzo lijkt het de rest zit nog een beetje op het koperen plaatje in midde van de CPU :S naja wij volgens de gebruiksaanwijzing de temp sensor erop geplakt alles weer dicht gedaan.... naja omdat het moederbord nog steeds niet los wilde gingen we hem nog maar is testen in de oude kast dus alles weer (volgens mij) goed aangesloten... en naja toen proberen maar alles heeft stroom (HD,CD-rom, Brander, Moederbord, CPU kooler) maar toch laat hij geen beeld zien of geeft hij de PEEP en je hoort alleen eigenlijk de fans draaien :S weet iemand wat er nu mis kan zijn ......
of heb ik nou iets vernielt?
Alvast bedankt R-core
Oke zal het proberen zo goed mogelijk uit te leggen en niet al te lang

of heb ik nou iets vernielt?
Alvast bedankt R-core