Opstart Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
owkee ik ga morgen wel terug naar die gasten en ga ze het is zeggen .. enne thnx!
 
Zou ik uit pure nieuwsgierigheid :D mogen weten wat de naam van de zaak is? Of is het zo'n onbekende, lokale PC-boer?
 
dat laatste tis teminste niet een of andere grote bekende winkel ofzo
 
Best gevaarlijk dat ze zeiden dat er geen koelpasta nodig was.. Stel je voor dat het contact tussen CPU en koeler echt héél slecht was geweest, zou een doorgebrande CPU niet veraf liggen.
 
ow ****... hmm vreemd dat ik nog nooit iets van koelpasta heb gehoord als zo iets belangrijks.... maar ja ik ben ook nog niet zo oud dus maar ja ik heb nu me raam van me kamer ook open staan en nu draait hij met laag cpu gebruik op 51 graden ...
 
Laatst bewerkt:
oke ik heb koolpasta gekocht heel klein tubetje ga ik vanavond wel erop doen ..... als me pa er weer bij is.... dus ... hoeveel moet er nou ongeveer op ....zoveel dat de core neit meer ziet zoiets?
 
Ongeveer een rijstkorreltje.. Het moet echt een dun laagje zijn.
 
k en dus ff de oude koelpasta (zit nog een beetje om de core heen in dat randje) eraf halen voorzichtig met een plastic iets......

dan hoop ik dat ik nog die koeler erop krijg die moest er anmelijk al met behoorlijk wat kracht op ...
 
Bij de Volcano 7 is dat pas lastig, moest je met een piepklein schroevendraaiertje gaan prutsen :)
 
hahaha nou deze volcano 9 is ook niet simpel :) vooal niet met je moederbord vast in je kast :S
 
ik krigj deze volcano 9 ook niet los :S en wil ook nix beschadigen ieamnd een idee?
 
Lange, platte schroevendraaier nemen.. Clip naar beneden drukken en de heatsink dan als hefboom gebruiken om de clip vooruit te duwen.
 
hmmm otch he maar ben zo bang dat ik uitschiet en vlak daarachter (eentje zlefs tegen de kooler aan) zitte allemaal van die transistors :S
 
Als je uitschuift, wordt dat toch tegengehouden door de metalen rand van de clip?
 
ja maar ik kan echt vet veel kracht zetten maar dat ding wil er echt amper van af en zie echt dat hele mobo en fan buigen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan