opstart probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco cera

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
192
zit ik tegenwoordig heerlijk te genieten van de bijzonder snelle opstart van XP heeft ie van de een op de andere dag problemen.

tijdens het opstarten krijg je op een gegeven ogenblik het scherm "WELKOM" op dat moment krijg ik eenmaal een harde computer beep te horen en hij blijft hangen.
eerst dacht ik dat het gebeurt was met um, maar toen ik wat langer wchte starte hij toch door.
het duurt nu alleen een eeuwigheid.

'k heb gekeken naar mijn laatste updates maar snap er weinig van.

Backuppen snap ik niet (begint altijd te zeuren dat er geen backup locatie is, "vaste schijf"?) dus ik kan jammer genoeg ook niet terug naar de laatste keer dat ie lekker liep.

of gaan jullie mij blij maken en zeggen dat XP dat met zekere regelmaat automatisch doet....? naeaeae zal wel niet.

nou in iedergeval alvast bedankt,


marco
 
Heb je nadat ie wel lekker liep,iets aan de pc gewijzigd,software/updates/hardware toegevoegd?

of gaan jullie mij blij maken en zeggen dat XP dat met zekere regelmaat automatisch doet....? naeaeae zal wel niet.

Jawel dus.
Ga naar start/alle programma's/accessoires/systeem tools/systeem restore.
Dan kies je hier voor systeem terugzetten op een vorig punt,daar zie je een calender,de dikgedrukte data daar heeft je systeem een copy van,kies een datum dat je pc nog ok was,volg de wizard,en je systeem word teruggezet op die datum,klaar.
Succes.

(Ik gebruik misschien wel niet de juiste termen van de programma's,maar ik heb xp in engels,dus weet zo nu en dan niet hoe het in het nederlandse xp word genoemd)
 
bedankt voor de snelle reactie, ik ga het meteen proberen.
groetjes,
Marco
 
opgelost

bedankt hij doet het weer als een tierelier en..******* handig die automatische back up.

groetjes ,
Marco
ps: nog steeds zonder smilies want niemand geeft antwoordt op de vraag waarom die malle dingen zo moeilijk doen als je er op klikt "pagina niet gevonden"en dat soort onzin....weet jij het misschien?

groetjes,
marco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan