Opstart Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

// Robert G. ^^

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 dec 2005
Berichten
1.590
Hallo,

Ik heb hier een pc staan die een klein opstart probleem heeft. Als je de start knop in druk gaat het systeem voor nog minder dan een seconde aan. De fans gaan draaien en licht van de startknop en voeding gaat even aan. Na die seconde is het voor 3 a 4 seconden stil en daarna start hij gewoon op. Hoewel het systeem nieuw is en hij het probleem al vanaf het begin heeft denk ik dat het ergens bij de voeding moet liggen.

Het systeem is zelf in elkaar gezet dus garantie op het totale systeem is er niet.

Wie weet er raad?

Bedankt!

RobertG.
 
Maar waar zou dat aan kunnen liggen dan? Denk niet dat het schadelijk is maar een beetje iritant is het wel. Ik ga morgen even een andere voeding proberen.
 
Maar waar zou dat aan kunnen liggen dan? Denk niet dat het schadelijk is maar een beetje iritant is het wel. Ik ga morgen even een andere voeding proberen.

Kan zijn inderdaad dat een condensator eerst vol moet lopen,dus laat ik het voorlopig zo
 
Ik heb het even een dagje moeten uitstellen, maar ik heb het vanavond dan alsnog geprobeerd. Het ligt niet aan de voeding, het zelfde probleem als anders. ff verder zoeken dus...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan