opstart probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

gwenndc

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 feb 2009
Berichten
3
mijn laptop (vista) start niet meer op
ik had even mijn scherm uitgezet en mijn vader dacht dat hij uitstond dus klapte die hem dicht.
vanaf dan als ik hem openzet krijg ik opstartherstel of normaal opstarten

normaal opstarten werkt niet het duurt ongeveer 30min op het laadscherm en dan start hij gewoon weer op.

als ik systeemherstel doe vind hij geen oplossing (gevonden probleem geeft hij niet) en vraagt of ik dit wil verzenden naar microsoft.
dan doet hij precies het zelfde als ik normaal opstart zou nemen
 
is het nou een laptop of computer? Want je zegt "dicht klapt"
Dat kan het beeldscherm van een laptop zijn...
 
mijn laptop (vista) start niet meer op
ik had even mijn scherm uitgezet en mijn vader dacht dat hij uitstond dus klapte die hem dicht.vanaf dan als ik hem openzet krijg ik opstartherstel of normaal opstarten..............................

ik weet niet hoe je er op komt of het een computer is heb het namelijk atlijd over laptop :s

weet je soms hoe ik dit kan oplossen?
 
je zegt hetvolgende:

als ik systeemherstel doe vind hij geen oplossing (gevonden probleem geeft hij niet) en vraagt of ik dit wil verzenden naar microsoft.
dan doet hij precies het zelfde als ik normaal opstart zou nemen

Was het systeemherstel dat je hebt uitgevoerd want bij mijn weten zoekt systeemherstel niet naar problemen om naar microsoft dan op te sturen hoor :confused:
 
blijf je met het opstarten aleen tekst houden of word vista helemaal niet geladen ?

lukt het om optestarten in veilige modus ?
 
je zegt hetvolgende:



Was het systeemherstel dat je hebt uitgevoerd want bij mijn weten zoekt systeemherstel niet naar problemen om naar microsoft dan op te sturen hoor :confused:

ja sorry was geen systeemherstel weet niet meer hoe het noemt
je krijgt dit als windows niet kan worden opgestart dat hij dan dus zoekt naar problemen

en gaitman vista start gwn niet hij zocht naar problemen maar ken geen vinden. dan kwam ik altijd in een lus terecht, pc starte op zag dat laad balkje dan kreeg ik 5min ongeveer zwart scherm start hij weer op terug tot dat balkje waar ik weer 5min zwart scherm kreeg en zo altijd.

maar nu had ik hem dus met een windows cd geformateerd
en blijkt nog steets problemen te hebben
na dat de cd gedaan is start hij terug op an zegt hij: "windows word voor de eerste keer opgestard' nadat kom ik gwn weer in mijn lus terecht of op het scherm met allemaal opstarmogelijkheden (zelfde als je op f8 duuwt bij opstarten) maar geen van deze werken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan