opstart probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulusje

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2004
Als ik mijn pc opstart dan gaat ie de eerste keer tot het begin van ket bewegende xp balkje en dan gaat ie niet verder en staat op mijn scherm te lezen '' powersaving mode '' en vervolgens gebeurt er niets meer.
Dan ga ik hem uitzetten met de grote knop op de pc en direct weer aan en dan doet ie het wel..... zal wel de reset button zijn maar ik dacht dat dat die kleine was...(maakt niet uit)
Wie weet waar ik dit kan oplossen???
Draai dus XP

Ik zou bijna zeggen: "Dat is niet uit de lucht komen vallen"? Teneinde een goed antwoord te kunnen geven is de meest interessante vraag voor dit moment wellicht dan ook:
wat heb jij aan het systeem veranderd kort voordat dit probleem zich voor het eerst voordeed?

Ik zou bijna zeggen: "Dat is niet uit de lucht komen vallen"? Teneinde een goed antwoord te kunnen geven is de meest interessante vraag voor dit moment wellicht dan ook:
wat heb jij aan het systeem veranderd kort voordat dit probleem zich voor het eerst voordeed?

dat zal ik idd eens uitzoeken en deze dan uit msconfig verwijderen.
Het was een trojan zoek progje en tune up dacht ik ....... maar ik ga dat wel evern opzoeken
Is een goeie waarom kom ik daar zelf niet op :(

Ik heb alle hulpprogjes zoals trojan remover en tune up utilities en regscan verwijderd en vooralsnog start ie in 1 keer op .
Als ie het goed blijft doen dan zat daar ergens het probleem denk ik en dan ga ik even nieuwe downloaden en installen en hopen dat het euvel niet terugkeert .
Bedankt voor de simpele doch zeer nuttige tip.

heb inmiddels alles wat ik recentelijk heb geinstald verwijderd maar het probleem blijft :(

Laatst bewerkt:
Ik wou dat ik het wist, maar zonder achter je pc te zitten is het lastig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan