opstart probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

veeru

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2010
hallo,
sinds kort heb ik w7 op me pc ge zet voor heen was het xp.
heb informatie via via gevraag of het we op me pc kon gezet worden.
intel duo core cpu 4500 @ 2.20 ghz 2 gb ram intel ram 82945G express familychip.

dat was in principe wel mogelijk kon het aan zo verre heb dat dus gedaan ging al bij het begin van installatie beetje al mis
kon het niet installeren gelijk liep bij eerste al vast pas denk na weet hoe lang het muis en toetsen bord in werking kreeg.
na eindelijk kunnen installeren loopt muis en toetsen bord weer vast bij aan melden.
ram geheugen reeds ver hoogt naar horen.
nog duurt het echt gewoon een half uur letterlijk voor ik mer de muis en toetsenboord kan aan melden.
hoe krijg ik het nu wel goed nu dat ik niet zo lang hoef te wachten ???
moet er iets aan de bios of iets nog worden hersteld weet geen raad meer nu.:(
alvast bedankt

Voordat men Windows gaat installeren is het handig om te kijken of er BIOS updates zijn. 2GB RAM zou voor Window 7 32 bit genoeg zijn. Heb je een extern grafische kaart of gebruik je de onboard kaart en je moet geheugen delen?

Heb je een Windows update gedaan of Windows schoon geïnstalleerd en erbij de harde schijf geformatteerd?

Voordat men Windows gaat installeren is het handig om te kijken of er BIOS updates zijn. 2GB RAM zou voor Window 7 32 bit genoeg zijn. Heb je een extern grafische kaart of gebruik je de onboard kaart en je moet geheugen delen?

Heb je een Windows update gedaan of Windows schoon geïnstalleerd en erbij de harde schijf geformatteerd?

heb de update gedaan hebb nu w7 home op ge zet gisteren ga kijken wat ie nu doeteerste keer liep het weer zo vast op de home page na dat de updates is ge daan kan het niet aan het toetsen bord of muis liggen die zijn op een hub aan gesloten?
hoe zie ik of ik een extern grafische kaart of gebruik je de onboard kaart gebruik ?

Installeer Windows nog een keer door vanaf de DVD te starten en de harde schijf te formatteren. Je hebt een 82945G chip set. Hetgeen betekend dat je van Intel de bijpassend driver moet installeren. Google is je vriend. Soms heb je van de fabrikant van het moederbord al een CD gekregen met drivers...

hello,

heb middels weer opnieuw laten installeren door de buurman deze keer home edition maar het probleem blijft het zelfde
diverse udate automatisch gedaan weet hoe veel meer maar goed, tijdens opstart weer zelfde probleem.
gaf aan windows heeft alle beste updates verricht.
maar die probleem van mij niet

Je moet toch echter drivers voor je moederbord hebben...maar dat kennen wij niet. Meestal staan alle drivers netjes bij elkaar op de site van de fabrikant.

ok zal voor de zekerheid op de site kijken
maar vind het wel raar dat ie dat nietin de geheugen heeft op geslagen. heb alleen
windows op gezet.
iedergeval als nog bedankt ga het ff op zoeken

ben op de site gegaan en gedll maar het blijft nog steeds zo heb ook probeert op een ander usb poort dat hetlpt ook niet.
nu heb ik het maar voor in gedaan daar doet ie het wel.
maar nu kan ik dus geen usb of iet voor aan sluiten.:(

Zonder drivers kan dat natuurlijk niet...Ik zal terug gaan naar XP. Zodra XP werkt kan je de Windows 7 update advisor draaien. Dat heeft bijna 2 weken geleden forummer MZ ook al geadviseert. Alleen zo kom je erachter of deze pc wel of niet Windows 7 aankan. Drivers staan op de harde schijf. Indien je een nieuw besturing systeem installeerd dan worden ze door het formatteren gewist. Dus je moet alle drivers opnieuw installeren. Het helpt indien men weet welk moederbord er gebruikt wordt, dan kan men op de site van de fabrikant de drivers pakken. Ik durf hier zonder kennis van het moederbord niet stellen of het wel of niet Windows 7 aankan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan