veeru
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 jun 2010
hallo,
sinds kort heb ik w7 op me pc ge zet voor heen was het xp.
heb informatie via via gevraag of het we op me pc kon gezet worden.
intel duo core cpu 4500 @ 2.20 ghz 2 gb ram intel ram 82945G express familychip.
dat was in principe wel mogelijk kon het aan zo verre heb dat dus gedaan ging al bij het begin van installatie beetje al mis
kon het niet installeren gelijk liep bij eerste al vast pas denk na weet hoe lang het muis en toetsen bord in werking kreeg.
na eindelijk kunnen installeren loopt muis en toetsen bord weer vast bij aan melden.
ram geheugen reeds ver hoogt naar horen.
nog duurt het echt gewoon een half uur letterlijk voor ik mer de muis en toetsenboord kan aan melden.
hoe krijg ik het nu wel goed nu dat ik niet zo lang hoef te wachten ???
moet er iets aan de bios of iets nog worden hersteld weet geen raad meer nu.
alvast bedankt
sinds kort heb ik w7 op me pc ge zet voor heen was het xp.
heb informatie via via gevraag of het we op me pc kon gezet worden.
intel duo core cpu 4500 @ 2.20 ghz 2 gb ram intel ram 82945G express familychip.
dat was in principe wel mogelijk kon het aan zo verre heb dat dus gedaan ging al bij het begin van installatie beetje al mis
kon het niet installeren gelijk liep bij eerste al vast pas denk na weet hoe lang het muis en toetsen bord in werking kreeg.
na eindelijk kunnen installeren loopt muis en toetsen bord weer vast bij aan melden.
ram geheugen reeds ver hoogt naar horen.
nog duurt het echt gewoon een half uur letterlijk voor ik mer de muis en toetsenboord kan aan melden.
hoe krijg ik het nu wel goed nu dat ik niet zo lang hoef te wachten ???
moet er iets aan de bios of iets nog worden hersteld weet geen raad meer nu.
alvast bedankt