Opstart problemen Dell Dimension 8300 !

Status
Niet open voor verdere reacties.

BiaToo

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
Als ik de stroomtoevoer naar de PC aanzet en de aan/uitknop van de PC indruk, start de PC zonder problemen op.
Activeer ik via het beeldscherm het symbool OPNIEUW STARTEN,
dan slaat hij direct na het opstarten vast. Krijg dan zwart beeldscherm met linksboven een knipperend streepje. Als ik dan F12 (Boot Menu) indruk, krijg ik na enige tijd een keuze menu (9 stuks) met als eerste Normal. Na Enter te hebben ingedrukt, start de PC weer normaal op.
Het zelfde (vastzitten) doet hij als je de aan/uit knop gebruikt op de PC.

Zou het iets met de voeding te maken hebben ?

ik snap niet goed hoe jij je pc kan opnieuw opstarten via het scherm :confused:

denk eerder dat het uit menu start gekozen word dan op het scherm de keuzen gezien.

Opstart problemen Dell Dimension 8300

Klopt, na eerst start te hebben aangeklikt krijg je de mogelijkheid om af te sluiten of herstarten.
Bij herstarten blijft die in het begin vastzitten en na indrukken F12 na enige tijd keuze menu met als nr.1 normal. Bij een Enter start die als nog op.
Bij afsluiten en daarna weer de aan/uit knop van de PC indrukken (stroom blijft op de PC aan staan), zelfde situatie nm direct na opstarten vastzitten.
Bij uitschakelen (via start) en daarna afsluiten van de stroomtoevoer naar de pc en daarna de stroomtoevoer er weer opzetten en de aan/uitknop van de pc indrukken, start die wel normaal op.

ah Ok nu heb ik het ook door :D

Ik zou niet weten of het met jouw voeding te maken heeft want van hardware weet ik namelijk bijna niets...
Maar heb je al gescand op virussen, spyware met bijvoorbeeld superantispyware?

Laatst bewerkt:
Ik zou maar even de voeding door (laten) meten of een andere proberen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan