Opstart problemen na virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

joetsy

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2009
Berichten
6
Hallo,

Ik heb Windows Vista Ultimate en ik heb 3 dagen geleden 2 virussen gekregen. Het virus Vitro en het gevaarlijke virus JunkPoly. Ik heb opgestart met Avast en heb mijn computer gescant. Ik heb proberen alle files die besmet waren te repairen maar tevergeefs, ik heb alle beschadigde bestanden moeten verwijderen, ook de Windows bestanden. Na de scan start de laptop nog wel op en ik kom tot aan het inlog scherm, als ik inlog dan komt er even het laadscherm te staan en dan krijg ik vervolgens een kompleet zwart scherm met alleen de cursor er op die ik ook doormiddel van mijn mousepad kan bewegen. Overgens doen mijn QuickPlay touchscreen pad van HP het niet meer waar ik het geluid mee harder en zachter of op mute kan zetten. Af en toe komt het laad cursortje langs de gewone cursor te staan en het hardeschijf ledje knipperd ook voortdurend. Dit kan ik 2 uur of langer aan laten staan, het boekt geen vooruitgang. In veilige modus of command prompt kan ik ook niet opstarten dan krijg ik namelijk precies het zelfde probleem. Ik heb met mijn vista installatie dvd een repair gedaan maar tevergeefs werkt het niet. Er staat det er succesvol gerepaired is maar het zelfde probleem houd zich aan.

Nou is mijn vraag of iemand weet of ik zonder Windows opnieuw te installeren toch op zijn minst aan mijn bestanden kan komen of het liefst gewoon weer volledig kan opstarten?
Alvast bedankt voor de hulp!

Met vriendelijke groet,

Wesley
 
Als je bent ingelocht bent, kan je dan ook Taakbeheer openen? (crtl+alt+del)
En dan Explorer.exe openen? (Bestand->Nieuwe taak(Uitvoeren) explorer.exe


Misschien kan je dan wat meer? Zoals het backuppen van je bestanden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan