Hallo,
Ik heb sinds kort een nieuwe computer gekocht met
de volgende hardware:
processor: core2quad q6600 2,40GHz temp:26 graden
moederbord: Asus p5k temp:30 graden
videokaart MSI 8800GTS
geheugen: 2x 1024mb geil ddr2 800MHz
geluidskaart: creative xfi xtreme gamer
voeding: Coolermaster m700 (700watt) realpower
Kast: Antec Ninehundred
De problemen beginnen wanneer ik mijn computer aanzet.hij gaat 1 sec aan, schiet direct uit en begint naar ongeveer 5 seconden op te starten. bij het opstarten van windows woordt het begin scherm bij het opstarten van de computer eerst heel wazig weergeven en begint dan met opstarten. Als ik een spel speel loopt ie na ongeveer 30 min vast en moet ik de resetknop indrukken. Als ik vervolgens weer opnieuw opstart en ga spelen kan ik ongeveer dezelfde tijd spelen en dan loopt hij weer vast (bij verschillende spellen).
Ik hoop dat mij kan helpen met het oplossen van deze problemen.
Gr. Ramon
Ik heb sinds kort een nieuwe computer gekocht met
de volgende hardware:
processor: core2quad q6600 2,40GHz temp:26 graden
moederbord: Asus p5k temp:30 graden
videokaart MSI 8800GTS
geheugen: 2x 1024mb geil ddr2 800MHz
geluidskaart: creative xfi xtreme gamer
voeding: Coolermaster m700 (700watt) realpower
Kast: Antec Ninehundred
De problemen beginnen wanneer ik mijn computer aanzet.hij gaat 1 sec aan, schiet direct uit en begint naar ongeveer 5 seconden op te starten. bij het opstarten van windows woordt het begin scherm bij het opstarten van de computer eerst heel wazig weergeven en begint dan met opstarten. Als ik een spel speel loopt ie na ongeveer 30 min vast en moet ik de resetknop indrukken. Als ik vervolgens weer opnieuw opstart en ga spelen kan ik ongeveer dezelfde tijd spelen en dan loopt hij weer vast (bij verschillende spellen).
Ik hoop dat mij kan helpen met het oplossen van deze problemen.
Gr. Ramon