opstart problemen XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

doornroosje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jul 2004
Berichten
3
Hallo :) Toffe site trouwens

Ik heb een search bar op de comp staan en heb hem eraf willen gooien met spybot ... daarna heb ik ad aware gedraaid... ik ging rebooten en nu gebeurt het volgende

Ik meld mij daarna weer aan.... type mijn gebuikersww in en dan 1 seconde later wordt ik gelijk weer afgemeld.."uw instellingen worden opgeslagen en foetsie .. Dus ik kom niet meer op de PC...Heb het al 10 tallen keren geprobeerd ook weer helemaal uitgezet en opnieuw gestart maar hij blijft het doen ...
Kan iemand mij in begrijpelijke taal mij even helpen ???
Ik zit nu op de computer van mijn zoon vandaar dat ik dit ook kan melden ;)
Vast bedankt Gr Doornroosje
 
Welkom op Helpmij!

Geplaatst door doornroosje
Hallo :) Toffe site trouwens
.. Dus ik kom niet meer op de PC...

Dat zal niet lukken Jozo;)

Kun je wel in veilige modus komen? Dus de pc starten en dan een paar keer op F8 drukken.
 
oeps niet goed gelezen. :eek:

Dit heeft met een update van Ad-aware te maken, ff zoeken.
 
:D Waar? [edit]o, aangepast :D[/edit]

Ik wist niet dat dat met adaware update te maken had. Ik ben ook wel benieuwd naar de oplossing.

Ik heb het stukje met de oplossing voor het gemak maar even gekopieerd

U installeert de herstelconsole als volgt:
Plaats de cd-rom van Windows XP in het cd-rom-station en start op in veilige modus. Klik daar Start > Uitvoeren
Typ in het vak Openen d :\i386\winnt32.exe /cmdcons waarbij d de stationsaanduiding van het cd-rom-station is.
Er wordt een Windows Setup-dialoogvenster weergegeven waarin de optie voor de herstelconsole wordt beschreven. U wordt gevraagd de installatie van de herstelconsole te bevestigen. Klik op Ja om de installatieprocedure te starten.
Start de computer opnieuw op. Wanneer u de computer de volgende keer opstart, wordt de vermelding 'Microsoft Windows XP Herstelconsole' weergegeven in het opstartmenu

Start opnieuw op en kies de Herstel console in het menu.
In de Recovery Console type je:
ren %systemroot%\system32\userinit.exe wsaupdater.exe
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Tanja1968
:D Waar? [edit]o, aangepast :D[/edit]

Ja, het gaat niet echt soepel he, ik denk dat ik maar eens even naar buiten moet gaan. :8-0:
 
Je hebt de oplossing tocht gevonden?:thumb: Dat is het belangrijkste.

Nu hopen dat de topicstarter er ook uitkomt. En als het gelukt is, plaats dan nog even een hijackthis log in het volgende topic http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=164949 Hoe dat moet staat in het eerste bericht beschreven.

De experts zullen je vertellen wat je moet doen. Daarna ben je zeker van je spyware af.
 
Laatst bewerkt:
Re: Welkom op Helpmij!

Geplaatst door Tanja1968


Dat zal niet lukken Jozo;)

Kun je wel in veilige modus komen? Dus de pc starten en dan een paar keer op F8 drukken.

ja ik kom in de veilige modus maar ook daar wordt ik afgemeld..ik kom niet bij start ...sorry voor het late antwoord maar ik was een weekje weg .....ik laat mijn zoon wel even de goede tips van jullie lezen en misschien kan hij met de cd rom van windows xp wat doen ... ik heb trouwens professional ...zodra het gelukt is meld ik het ... bedankt voor de hulp :thumb:
 
:( hoi ik wilde even laten weten dat het nog steeds niet is gelukt met het repareren van xp we hebben alles geprobeerd .... maar het wil niet lukken Hij leest de cd rom gewoon niet en kan dus niks repareren ..... heluuppp zit al 4 weken zonder compie:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan