Opstart procedure vanaf inlogscherm heel traag.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jelte12

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 apr 2010
Beste Allemaal,
Mijn windows 7 Enterprise doet er sinds kort heel lang over om van m'n inlog scherm tot aan m'n geladen bureaublad te komen.

Dus als ik m'n wachtwoord heb ingevoerd krijg ik eerst heel lang het ronddraaiende wieltje met Welkom, dan krijg ik een tijdje een zwart scherm en daarna is m'n bureaublad er pas.

Dat bij elkaar duurt ongeveer 30 seconden en dat vind ik erg lang.
Weten jullie misschien een oplossing.
Ik maak zeker minstens 1 keer per week m'n pc schoon dus daar zou het niet aan moeten liggen.

Mvg,
Jelte

30 seconden ... ik moet ier G*DV******E 3 MINUTEN WACHTEN TOT MIJN BUREAUBLAD IS GELADEN!!!

ok, nu rustig ...
Probeer eens je bureaublad op te ruimen: alle overbodige iconen in 1 mapje doen, zorgen dat je bureaubladachtergrond iets minder groot is in resolutie. dit zou normaal je pc iets moeten versnellen.
Ook eens kijken wat er allemaal mee word opgestart met je account van programma's. bijvoorbeeld updaters, iets van office, ... zijn allemaal onnodige processen die je pc redelijk wat vertragen. probeer deze uit te schakelen.

Laatst bewerkt:
Tja, dat is wel erg lang idd.

Mijn pc doet er vanaf het aanzetten tot het inlog scherm ongeveer 20 á 30 sec. over.
En nu sinds kort ook nog eens 30 seconden om vanaf het wachtwoord invoeren tot aan het volledig geladen bureaublad. Ik vind dat erg lang :$

Maar heeft iemand een oplossing?

Oke thanks zal even kijken wat ik kan doen ;)
M'n bureaublad staat trouwens haast niks op :')
Dus ik zal eens naar de programma's kijken die mee starten.

Alvast bedankt,
Jelte

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan