opstart programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

pdmsnoeren

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2004
hallo mijn vraag is
rechts onder in heb ik een vierkantig pictogram staan dat aangeeft dat er programma`s geblokkeerd zijn , dit klopt ook maar dat geeft hij iedere keer aan .
ik zou dit graag weg willen hebben , is dit mogelijk??

gr paul

Is dat een Vista onderdeel dan of een ander programma want dan knikker je het er gewoon af.

Het start dus mee op dan zou je zeggen dat je het bij msconfig ook uit moet kunnen schakelen....

ja dat zou je zeggen maar ik weet niet goed welk vakje ik dan uit moet klikken ik ben bang als ik een verkeerd vakje uitzet mijn computer niet meer opstart of iets dergelijks

waar kan ik deze letters vinden ik heb in msconfig gekeken maar daar staan ze niet

bij het voorbeeld wat jij mij liet zien staan de letters onder status
als ik mijn msconfig open heb ik in het tab blad opstarten geen blokje met de naam status

Ik snap geen bal van wat je nu zegt. Als je in het tabblad opstarten kijkt dan zie je toch allemaal opstart items staan, nou die kan je opzoeken in de lijst en kijken of je die kan uitzetten...

Het kan ook makkelijker, typ gewoon de eerste letters in de zoekfunctie bovenaan de pagina en je krijg het item en wat je ermee moet doen...

Laatst bewerkt:
sorry maar jij begrijpt niet wat ik probeer uit te leggen
en ik begrijp het laatste antwoordt van jou helemaal niet want als ik in msconfig in de opstartpagina zit dan zie daar niet in staan wat jij mij probeert te zeggen
dus bij deze dank ik jou hartelijk voor de hulp die je mij hebt gegeven maar op deze manier komen wij er samen niet uit.
hartelijk bedankt nogmaals en ik hoop dat als er echt iets ernstig is met mijn computer ik nogmaals gebruik kan maken van jou diensten
gr paul

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan