Opstart scherm???

Status
Niet open voor verdere reacties.

duron

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2001
Berichten
244
Hallo,



Ik heb 3 accounts (1xhoofd en 2x beperkt) aan gemaakt maar nu bij het opstarten gaat hij meteen naar de hoofdaccount en vraagt geen pasword meer. Eerst wel.

Win XP Pro

Heeft iemand daar een oplossing voor?

Alvast bedankt,
 
Probeer dit eens:
Wanneer u niet alleen gebruik maakt van de computer kunt u uw account beveiligen met een wachtwoord. Ga via Start naar het Configuratiescherm en selecteer gebruikersaccounts. Selecteer uw account en selecteer "een wachtwoord instellen". Type het wachtwoord 2x in en een wachtwoord hint indien u dit wenst. Klik dan op "wachtwoord maken".
 
En voor het probleem dat hij geen beginscherm toont, maar direct naar de hoofdaccount gaat :
Ga naar
Configuratiescherm->Gebruikersaccounts->De manier waarop gebruikers zich aan en afmelden wijzigen->

Vink aan : 'Het welkomstvenster gebruiken'

Succes !
 
De pc heeft altijd naar mijn (hoofdaccount) gebruikersnaam gevraagd, maar zins een paar dagen doet hij dat niet meer, Alles staat aan gevinkt.

Maar als ik hem weer afmeld kom ik wel in de begin scherm met de 3 verschillende gebruikers.

Probleem is als de kids op de pc aanzetten zitten ze meteen op mijn naam , dus met alle bevoegd heden. ???????


gegroet,
 
Probeer dit eens:
Start / uitvoeren / control userpasswords2
geavanceerd / nogmaals geavanceerd / Gebruikers / Dubbelklik op de betreffende gebruikersnaam.
Plaats een vinkje bij "Wachtwoord verloopt nooit".
Eventueel naar wens andere vinkjes plaasten.
 
Hallo jean42,

IK heb het gevonden wat jij zie was al aangevinkt, maar in het begin scherm was "gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze comp. te kunnen gebruiken" niet aangevinkt dus heb ik dat gedaan en hij doet het weer.

Bedankt dat je me op de goede weg hebt gewezen.

gegroet,
 
Prima: zet je vraag als opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan