opstart scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan1276

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Hallo ik heb een vraag, is het mogelijk om W 8.1 op te starten zonder welkomst scherm, ik heb het vinkje ook al weg gehaald om zonder wachtwoord, maar wil ik ook dat hij meteen naar mijn bureaublad gaat dus zonder het scherm met welkom , ik heb ook al Class shell geïnstalleerd, zit daar soms ook deze uitschakeling op.
johan1276

Ja, met Classic Shell kan je het zo instellen dat je direct naar het bureaublad gaat ;)

Bedankt voor je reactie, maar in welk scherm van setup kan ik deze vinden ik was al aan het zoeken geweest maar kon daar niets vinden

Zie het plaatje bij de algemene instellingen van Classic Shell:
Naamloos.png

Hij staat het zelfde als op het plaatje, ik had hem ook op niets gezet maar bij het opnieuw opstarten kraag ik ook weer het welkomstscherm, dus maar weer terug gezet.

Ok, dan staat er misschien nog wat anders verkeerd. Hier heb je van alle tabbladen van de instellingen een plaatje:
Naamloos.png
Naamloos.png
Naamloos.jpg
Naamloos.png
Naamloos.png
Naamloos.png
Naamloos.png
Naamloos.png
Naamloos.png

Zo heb ik ze ingesteld en zo bevalt het mij. Aan jou de keuze om eventueel andere instellingen te pakken ;)

Ik ga het ook zo proberen, heel hartelijk bedankt
johan1276

Ik kom toch nog even terug, ik heb alles ingesteld maar na het opstarten kreeg ik nog weer mijn welkomst scherm terug, wat ik krijg is een foto van een afbeelding computernaam e-mailadres en welkom, dat scherm krijg ik 2 keer en dan pas mijn bureaublad, en die fase wil ik overslaan, dus na het raampje van Windows.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmmm, naar mijn weten kan je dat niet uitschakelen. Ik heb me daar ook nooit druk over gemaakt, met de SSD die in mijn systeem zit zie ik dat schermpje vrijwel niet.

Misschien dat iemand anders nog een suggestie heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan